Istraživanje GfK o navikama kupovanja robe široke potrošnje među hrvatskim građanima pokazuje da oni mjesečno u prosjeku izdvajaju 1.950 kuna na kupovinu robe široke potrošnje, pri čemu najviše u Dalmaciji – 2.640 kuna, a najmanje u Slavoniji – 1.320 kuna, objavili su danas iz GfK Hrvatske.
Dio je to rezultata iz istraživanja GfK Shopping Monitor, koje je provedeno u studenom 2012. na uzorku od 906 osoba zaduženih za kupovinu robe široke potrošnje u svojim kućanstvima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu