Nastavak brzih i radikalnih promjena u industriji hrane i pića u globalnim je istraživanjima prepoznat kao jedan od značajnijih trendova na biznis sceni.
Proizvođači potrošače sve češće nukaju manjim udjelom šećera, soli ili masnoća; proizvodima obogaćenim sastojcima koji podupiru i štite zdravlje; reciklažom i održivošću; inovacijama prilagođenim užurbanom načinu života i štednjom vremena. Ponešto iz tog arsenala inovativnosti svako malo komuniciraju i perjanice domaće industrije hrane i pića, od Podravke, Vindije, Dukata, Jamnice, Leda, PIK Vrbovca do Zagrebačke pivovare, Atlantic grupe, Kraša, Francka, MI Braća Pivac…
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu