Profesorica Vedrana Džanić vlasnica je i osnivačica korporativnih vrtića Čigra, otvorenih u suradnji s PBZ-om i Hypo grupom. O prednostima koje oni nude djeci i roditeljima govori za Poslovni dnevnik.
Kakav je koncept korporativnog vrtića i s kojim kompanijama ste ih osnovali?
Korporativni vrtić nastaje suradnjom kompanije i ustanove predškolskog odgoja. Pri tome kompanija ima svoje prioritete koje želi zadovoljiti takvom sinergijom. Najčešće su to radno vrijeme vrtića, kvaliteta programa i pedagoški standard. Kako su to obično strane kompanije sa iskustvima iz matičnih zemalja, imaju jasnu viziju o tome što žele. Prvi takav vrtić odnosno program nastao je u Dječjem vrtiću Bajka koji se radnim vremenom do 22 sata prilagodio djelatnicima kompanije Ericson Nikola Tesla. Izgradnjom novih velikih poslovnih centara, kompanije su počele planirati i mjesto za djecu. DV Čigra započeo je suradnju sa Hypo grupom 2007.godine, a sa PBZ grupom 2012. Modeli suradnje su različiti. Kompanije obično imaju prostore koje daju na raspolaganje, opremaju ih ili subvencioniraju boravak djece na neki drugi način. Grad Zagreb također subvencionira boravak djece.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu