Košarica napunjena robnim markama trgovaca sada je 20 posto skuplja nego prije sedam godina, istaknuo je Mladen Kožić iz GfK u utorak na prvoj FMCG konferenciji u RH održanoj u organizaciji regionalnog magazina In Store.
Prosječna je košarica danas jeftinija 4,8% nego prije sedam godina, dok je cijena košarice napunjene brendovima niža čak 8,3 posto. Robne marke u pojedinim skupinama jače stišću brendove, pa su tako pića skuplja čak 50 posto, dok su cijene proizvoda osobne higijene u robnim markama trgovaca pale 27 posto. Robne marke ukupno su snažno rasle do pretkraj 2014., kad je zabilježena stagnacija, nastavljena i tijekom ove godine. Brendovi se kod hrvatskih kupaca u prosjeku ipak i dalje žilavo drže, a na top ljestvici prva je Vindija sa svojim asortimanom Z'bregov, drugi je Kplus, a treći Dukat, pokazuje istraživanje GfK.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.…
To IPKK neće moći nikada.
nije li Kandit (brand) u stvari Kandit d.o.o., a ne IPKK?
Kandit je izdvojen i prodan Saponiji
milka je neusporediva sa kandit čokoladama. ali na žalost si u pravu, narod kupuje smeće, nemaju pojma o ničemu i to su činjenice. milka im je br. 1 čokolada, a to je očaj – sami šećer.
[/quote]
Doći ćemo i mi do te faze kad počnemo ozbiljnije izvozit
I dalje su oni preskupi za EU i kao takvi nemaju šanse.
Pa u ST centrima milka 300g na akciji za 11,99.
To IPKK neće moći nikada.
milka je neusporediva sa kandit čokoladama. ali na žalost si u pravu, narod kupuje smeće, nemaju pojma o ničemu i to su činjenice. milka im je br. 1 čokolada, a to je očaj – sami šećer.
Uključite se u raspravu