Vraća se život: za Ultra Europe već prodali 20.000 ulaznica, kupci iz 90 zemalja

Autor: Marija Crnjak , 21. ožujak 2022. u 12:26

Riječ je o događanju koje Hrvatskoj stvara milijardu kuna dodatne potrošnje te više od 35 milijuna eura marketinške vrijednosti, kažu u MPG-u koji slavi 25 godina poslovanja.

Hibernacija i čekanje da se život vrati tamo gdje je stao prije gotovo dvije godine je završilo, ustvrdili su u današnjoj objavi iz marketinške agencije i event kompanije MPG, u javnosti najpoznatiji kao organizatori festivala Ultra Europe koja je već najavljena za ljeto. MPG ovih dana obilježava 25 godina poslovanja, a u slavljeničkoj godini najavljuje povratak najvećih live događanja kao i potpuno nova iskustva i doživljaje, temeljenih na inovacijama i bogatom iskustvu te prilagođenih svim izazovima novog desetljeća.

Inače, MPG danas radi u 8 zemalja, a ima više od 500 stalnih zaposlenika, preko 4000 tisuće povremenih zaposlenika, s uredima u Zagrebu, Ljubljani, Beogradu i Skopju, te su član snažne europske mreže neovisnih agencija SSI-ja. Iza njih je suradnja s više od 250 multinacionalnih brendova, brojna live događanja, festivali, koncerti, sportska događanja, maloprodajni i digitalni marketing. Iz tvrtke ističu da su u pandemiji kreativne snage MPG-a postale još kreativnije, a izazovi su postajali nove prilike koje su rezultirale uvođenjem novih tehnologija te prilagodbom i realizacijom projekata koji predstavljaju svojevrsnu budućnost marketinga.

“Tektonske promjene u načinu poslovanja uzrokovane pandemijom bile su nevjerojatan izazov za sve nas u globalnoj live industriji. Ponosan sam da je MPG, usprkos svemu, uspio zadržati većinu svojih radnika. To nam je bio prioritet jer smo oduvijek ulagali u ljude, u naše zaposlenike, najveće bogatstvo koje ova tvrtka ima. Posebno sam sretan što upravo u slavljeničkoj godini možemo najaviti povratak našeg najvećeg događanja, festivala ULTRA Europe, koji se nakon dvije godine vraća u Split. Naša su želja, misija i vizija stvarati emocije i neponovljiva iskustva, a sretni smo što se napokon možemo vratiti onome što radimo najbolje, a to je činiti ljude sretnima“, – izjavio je Joe Bašić, CEO i osnivač tvrtke MPG.

ULTRA Europe najveće je međunarodno događanje u regiji, a nakon dvije godine pauze ponovno će otvoriti vrata više od 100 tisuća posjetitelja. Koliko su ljudi željni live događanja govori i podatak da je već prodano 20 000 ulaznica, a otišle su u više od 90 zemalja svijeta. Riječ je o događanju koje Hrvatskoj stvara milijardu kuna dodatne potrošnje te više od 35 milijuna eura marketinške vrijednosti što donosi veliku i pozitivnu promociju festivala, Splita i Hrvatske kao destinacije, podsjećaju u MPG-u. Dodaju da su kao organizator festivala  iskoristili pauzu kako bi za osmo izdanje svojim posjetiteljima ponudili još posebnije glazbeno i produkcijsko iskustvo.

Komentirajte prvi

New Report

Close