Hibernacija i čekanje da se život vrati tamo gdje je stao prije gotovo dvije godine je završilo, ustvrdili su u današnjoj objavi iz marketinške agencije i event kompanije MPG, u javnosti najpoznatiji kao organizatori festivala Ultra Europe koja je već najavljena za ljeto. MPG ovih dana obilježava 25 godina poslovanja, a u slavljeničkoj godini najavljuje povratak najvećih live događanja kao i potpuno nova iskustva i doživljaje, temeljenih na inovacijama i bogatom iskustvu te prilagođenih svim izazovima novog desetljeća.
Inače, MPG danas radi u 8 zemalja, a ima više od 500 stalnih zaposlenika, preko 4000 tisuće povremenih zaposlenika, s uredima u Zagrebu, Ljubljani, Beogradu i Skopju, te su član snažne europske mreže neovisnih agencija SSI-ja. Iza njih je suradnja s više od 250 multinacionalnih brendova, brojna live događanja, festivali, koncerti, sportska događanja, maloprodajni i digitalni marketing. Iz tvrtke ističu da su u pandemiji kreativne snage MPG-a postale još kreativnije, a izazovi su postajali nove prilike koje su rezultirale uvođenjem novih tehnologija te prilagodbom i realizacijom projekata koji predstavljaju svojevrsnu budućnost marketinga.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu