U riječkom brodogradilištu 3. maj konačno su dočekali da Vlada odluči što će poduzeti kako bi im predala nedovršeni brod za prijevoz automobila – gradnju 514., ključnim za provedbu programa iz 2019. kojim je očuvana njegova proizvodnja, iako sam model koji je odabran i nije u skladu s rješenjem koje je pripremano i očekivano u 3. maju.
Slučaj ovog broda, naime, izuzetno je složen zbog zamršenih odnosa oko vlasništva, budući da je 3. maj bio podizvođač za Uljanik, koji je formalno bio vlasnik broda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu