Hrvatska naftna kompanija Ina prije dva dana je objavila svoje polugodišnje poslovne rezultate, no javnost se uglavnom bavila novim nesuglasicama tijekom pregovora između dvaju strateških partnera u kompaniji – hrvatske Vlade i mađarskog MOL-a.
U obje priče jedan od glanvih junaka je isti – Zoltán Áldott predsjednik je Uprave kompanije i član pregovaračkog tima mađarskog MOL-a. U intervjuu govori o trenutnom stanju kompanije, budućim planovima, perspektivi Ininih rafinerija, te odnosima između dva velika dioničara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ovdje ima vrlo konkretnih činjenica koje čini mi se oni koji odlučuju zaobilaze namjerno ili slučajno a što g. Lula lijepo navodi:
1) Naprosto Mađare treba prisiliti da obnove obje rafinerije unutar dvije godine po ugovoru, ako to ne žele lijepo ih napucati s time da moraju platiti penale i štetu koju su uzrokovali kao “strateški partner”.
2)tko je iz Zagreba znao da se za “dobavljače odabiru isključivo mađarski dobavljači, neovisno o cijeni”
Ja nikada nisam niti bih kupio naftu na MOL postaji. MOL nije tvrtka koja ima dostatnu kvalitetu da može nekoga unaprjediti.
Najveću odgovornost i potrebu za Remetincem treba tražiti u domaćim naftnimn “stručnjacima” počevši sa Šternom. Tu ima daleko većih majstora od Sanadera
dosta bi joj bilo ,da je zadržala nalazišta u Siriji, mogla je kupiti MOL
@ LULEK ,
nebi MOL mogao tako čerupati INU da mu nisu pomogli domaći veleizdajnici koje je MOL podmićivao sa velikim plaćama.
Napiši kolike su plaće dobivali razni direktočići i šefići da bi ko pizde šutili .
Normalno da bi bila uspješnija.
Molove proizvode ne bi nitko u Hrvatskoj kupovao, jer INA koliko god pričali protiv nje na ovom tržištu je postala sinomim za kvalitetu.
Ovako MOL prodaje svoje proizvode loše kvalitete preko Ininog branda.
Naročito mi se dopalo izvješće INE za prvih šest mjeseci.
Zar stvarno neko vjeruje da nakon ogromnih gubitaka u prvih tri mjeseca, i nakon debakla INE u OKOLIMA, je INA najednom u tri mjeseca postala firma koja posluje s dobiti?
to samo pokazuje koliko novaca Mađari izvlače iz INE i koliko mogu utjecati na njezino poslovanje, odnosno dobit.
Ovisno o PR-u kakvom žele u javnosti.
Što se tiče rafinerija Mađari su išli kupiti rafineriju u Italiji Mantovi i obnovili je umjesto da obnove Rijeku i Sisak.
Pa su je zatvorili. Toliko o njihovoj stručnosti.
Naprosto Mađare treba prisiliti da obnove obje rafinerije unutar dvije godine po ugovoru, ako to ne žele lijepo ih napucati s time da moraju platiti penale i štetu koju su uzrokovali kao “strateški partner”.
Da, ja sam siguran da bi INA danas bila puno bolja kompanija da je mađari nisu uništili.
A nekog vraga i znam o tome…
Npr. da se za dobavljače odabiru isključivo mađarski dobavljači, neovisno o cijeni.
I zabrana nabave kod drugih.
lp
Uključite se u raspravu