Kutjevačka vinarija Perak, poznata po svojim graševinama za koje u njoj kažu kako je osvojila potrošače pristupačnom cijenom i odličnom kvalitetom, počela je s proizvodnjom pjenušaca. Naime, pjenušci vinarije Perak bili su već početkom lipnja spremni za degoržiranje, završnu fazu u procesu proizvodnje pjenušca u kojoj se izbacuje talog kvasca. Druga novost iz ove vinarije su nove etikete, točnije novi izgled vina koji je simbolika plodne Slavonije i koje su od kraja prošlog mjeseca prisutne na tržištu. Trenutno u ponudi imaju 11 etiketa, a redizajnom planiraju još proširiti svoja vina po Hrvatskoj. “Nove etikete su isključivo naša ideja, željeli smo da se prenese simbolika vinograda, Slavonije i grožđa na jedinstven način, a ideju je vjerno prenio na etiketu dizajner Mario Hlača”, objašnjava Ivica Perak, vlasnika vinarije Perak.
Nakon što je Ivica Perak u Kutjevu d.d radio 26 godina kao enolog, krenuo je u vlastiti vinski biznis. Kako kaže, za njega posao relaksacija koja je ubrzo prerasla u unosan biznis.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu