Investicijska klima u Hrvatskoj sve je bolja za ulaganje u hotele, zbog čega Dogus Grupa intenzivno traži nove destinacije u kojima bi razvijala svoje hotelske i ugostiteljske brendove, uključujući i najnoviji luksuzni brend Mytha Hotel Anthology.
O tome što lansiranje novog brenda znači za hrvatski turizam i koje destinacije zanimaju Dogus za iduća ulaganja, razgovarali smo s Ermannom Zaninijem, generalnim direktorom Mytha Hotel Anthologyja, prilikom predstavljanja u Villi Dubrovnik. Villa Dubrovnik, koju je Dogus Grupa kupila pred tri godine ujedno je i jedan od sedam hotela koje već posluju u okviru novog koncepta Mytha Hotel Anthology. Kako je poznato, u sastavu Mytha Anthology trenutno posluje još šest luksuznih hotela u Italiji, Turskoj i Španjolskoj. Novi brend lansiran krajem 2016. na sajmu ILTM u Cannesu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu