Velika sportska natjecanja, a poglavito europska i svjetska prvenstva u nogometu koja prati gotovo polovina svjetske populacije, u mnogome donose značajan impuls za gospodarstvo kroz povećanu potrošnju.
Potrošnja vezana uz velika sportska natjecanja raste oko 10 posto i to najviše u kategorijama audio – vizualne tehnike odnosno televizora, sportske opreme, tj. navijačkih rekvizita, putnih aranžmana (čarter letova koji se organiziraju za odlaske na utakmice) i u kategoriji hrane i pića; prije svega grickalice, piva i ostalih alkoholnih pića. U Hrvatskoj je za vrijeme Svjetskog nogometnog prvenstva u Rusiji potrošeno 9.277.224.291,92 kuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu