Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Usporedba cijena u njemačkom Mülleru i hrvatskom: Plaće su nam manje, a proizvode plaćamo znatno više!

Autor: Poslovni.hr
13. studeni 2024. u 09:18
Podijeli članak —
Foto: Marko Lukunic/PIXSELL

Ovakva situacija dodatno opterećuje kućne budžete hrvatskih građana.

Podaci iz najnovije usporedbe cijena između Hrvatske i Njemačke otkrivaju značajnu razliku u cijenama svakodnevnih proizvoda u Müller trgovinama, što izaziva zabrinutost među hrvatskim potrošačima. Od hrane, kozmetike, higijenskih proizvoda do dječjih potrepština, cijene u Hrvatskoj su, u prosjeku, osjetno više nego u Njemačkoj – u nekim slučajevima razlike dosežu i do 69% za pojedine artikle. To znači da hrvatski građani, za iste proizvode, plaćaju znatno više nego što bi platili u njemačkim trgovinama istog lanca.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Primjerice, dok su neki proizvodi samo nekoliko postotaka skuplji, postoji značajan broj artikala kod kojih su cijene gotovo dvostruko više u Hrvatskoj. Hrvatski potrošači često imaju niže plaće u usporedbi s njemačkim građanima, što dodatno naglašava problem.

Podaci iz najnovije usporedbe cijena između Hrvatske i Njemačke otkrivaju značajnu razliku u cijenama svakodnevnih proizvoda u Müller trgovinama, što izaziva zabrinutost među hrvatskim potrošačima. Od hrane, kozmetike, higijenskih proizvoda do dječjih potrepština, cijene u Hrvatskoj su, u prosjeku, osjetno više nego u Njemačkoj – u nekim slučajevima razlike dosežu i do 69% za pojedine artikle. To znači da hrvatski građani, za iste proizvode, plaćaju znatno više nego što bi platili u njemačkim trgovinama istog lanca.

Primjerice, dok su neki proizvodi samo nekoliko postotaka skuplji, postoji značajan broj artikala kod kojih su cijene gotovo dvostruko više u Hrvatskoj. Hrvatski potrošači često imaju niže plaće u usporedbi s njemačkim građanima, što dodatno naglašava problem.

Posljednja usporedba, koja je obuhvatila raznovrsne proizvode poput slatkiša, higijenskih i kućanskih potrepština, te dječjih proizvoda, prikupljena je 11. studenoga 2024. godine. Analiza pokazuje kako određeni proizvodi koje Hrvati svakodnevno kupuju, poput dječjih pelena, šampona ili sredstava za čišćenje, u Hrvatskoj imaju osjetno veće cijene nego u njemačkim trgovinama istog lanca. Ovakva situacija dodatno opterećuje kućne budžete hrvatskih građana, koji su već pod pritiskom inflacije i porasta životnih troškova.

Autor: Poslovni.hr
13. studeni 2024. u 09:18
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close