FOTO: Hrabro ulazi u milijunski hotelski biznis, gradit će u Opatiji, Dubrovniku i Splitu

Autor: Marija Crnjak , 08. lipanj 2021. u 11:28

‘Mnogi mi kažu da sam luda što se sada u ovim vremenima u to upuštam, no vjerujem da ćemo investiciju uspješno završiti’.

Vodeća hrvatska turistička agencija Katarina Line sa sjedištem u Opatiji, specijalizirana za luksuzna krstarenja Jadranom pokrenula je ambiciozan investicijski ciklus u kojem planira izgraditi tri hotela u Opatiji, Splitu i Dubrovniku, sve redom destinacijama iz kojih isplovljavaju njihovi brodovi.

Nakon nekoliko godina priprema, od okrupnjavanja i kupnje zemljišta do prilagodbe zahtjevnog terena, najesen bi trebala krenuti izgradnja prvog hotela u samom središtu Opatije, boutique hotela Keight s 54 sobe, unatoč otežanom poslovanju u pandemiji koja je najteže pogodila baš turističke agencije.

Katarina Hauptfeld/NEL PAVLETIĆ/PIXSELL

Katarina Hauptfeld, osnivačica i direktorica agencije, otkriva nam da će vrijednost ovog greenfield ulaganja u opatijski hotel biti najmanje 11 milijuna eura, što će se tek definirati po konačnom završetku projekta ovih dana.

“Zbog zahtjevnog terena prilagođavali smo projekt koji nam radi Studio 3LHD, i to je pred dovršetkom, a paralelno s tim tražimo glavnog izvođača radova i vjerujem da ćemo 15. rujna početi s radovima na podzemnom dijelu objekta, gdje planiramo gradnju garaže.

Ovisno o tome kako će se odvijati ova sezona ići će i dinamika gradnje, no vjerujem da ćemo ove godine imati bolje rezultate nego lani i da ćemo imati financijsku snagu za dovršetak. Ovo jesu izazovna vremena, pogotovo za turističke agencije koje su najgore prošle, bez državne pomoći osim kroz naknadu za zaposlene.

2

nova broda za krstarenja predstavit će agencija Katarina Line krajem tjedna u Dubrovniku

Puno ljudi mi kaže da sam luda što se sada u ovim vremenima u to upuštam, no vjerujem da ćemo imati sve resurse i uvijete da investiciju uspješno završimo”, kaže nam Katarina Hauptfeld koja smatra da je dobro imati vlastiti hotel u kojem će se promovirati vrijednosti usluga iz drugih segmenata, i to smatra dobrom ostavštinom za obitelj, kćer Anamariu i Daniela koji uz nju čine Upravu kompanije.

Perspektivu za poslovanje baš na Kvarneru vidi i u ovogodišnjem otvaranju Hiltona u Rijeci, što će donijeti nove prilike sektoru u čitavom kraju.

Butique hotel Keight u Opatiji projektira Studio 3LHD/PD

U nazivu Keight je početno slovo imena vlasnice kao i njen sretan broj 8, a hotel će se od konkurencije razlikovati veličinom bazena i samih soba, koje s prosječnih 34 kvadrata odgovaraju površini junior suitea.

Tendencija investitora je privući goste na produženi boravak, što je trend koji je značajno ubrzala baš pandemija kroz home-office praksu.

Ideja je da naši gosti nakon luksuzne ponude koju pružamo na našim plovilima, produže boravak i dožive možda i još bolju uslugu, ili ostanu dulje i rade iz naših soba koje će im za to dati sav potreban komfor.

Zato u svakoj sobi iz tuš imamo i kadu, zato se u našem poluolimpijskom bazenu može plivati koristiti wellness, i to kroz cijelu godinu”, pojašnjava Hauptfeld.

Hotel će uz to na krovu imati terasu s ‘rooftop splash poolom’ s pogledom na Kvarner, što će biti na raspolaganju za različite evente, kao i dvoranu za stotinjak ljudi.

Foto: PD

Angažira i lokalne arhitekte

Dok je Opatija u visokoj fazi realizacije, Dubrovnik i Split su još u pripremi. Doduše, u Dubrovniku je Hauptfeld već napravila prvi korak kupnjom zgrade ispred Hotela Petka u luci Gruž, gdje bi u budućnosti trebao niknuti također butique hotel, a ideja je da uz njega bude otvoren i jedinstveni Captains bar.

Za rješenje je angažiran lokalni arhitektonski ured, s kojima će se investitorica sastati krajem tjedna. U to vrijeme planira predstaviti i dva nova broda u floti Katarina Line, a lokacija za Split još se traži.

Inače, u Dubrovniku u četvrtak počinje kongres Američkih savjetnika za putovanja (ASTA), koji je tim više dobio na značaju pokretanjem izravnih letova SAD-Dubrovnik, na što su se odlučile dvije kompanije, United i Delta.

Da su Amerikanci itekako zainteresirani za uvjerila Hrvatsku Hauptfeld se i sama proteklih tjedana na proljetnom roadtripu u SAD-u, gdje je boravila s Danielom Hauptfeldom, direktorom marketinga agencije Katarina Line.

Foto: PD

Među prvima u SAD-u

“Ovo je bilo nešto kraće putovanje od onih kakve inače običavamo u proljeće po Americi jer smo čekali da se cijepimo, no bez obzira smo naišli na odličan odaziv turoperatora koje Hrvatska jako zanima. Tim više što smo bili među prvim agencijama na predstavljanju od početka pandemije, te prva agencija iz Hrvatske, s tim da uz Katarina Line predstavljamo i Kvarner i Opatiju.

Američkim gostima mi smo na neki način egzotika, vole naš način života, mnogi su bili u Dubrovniku u sklopu velikih krstarenja, i žele se vratiti i imati više vremena za obilazak. Ovi izravni letovi jako će nam pomoći da organiziramo obilaske tih gostiju po destinacijama i izvan Dubrovnika”, zaključuje na kraju Katarina Hauptfeld.

Komentirajte prvi

New Report

Close