Vodeća hrvatska turistička agencija Katarina Line sa sjedištem u Opatiji, specijalizirana za luksuzna krstarenja Jadranom pokrenula je ambiciozan investicijski ciklus u kojem planira izgraditi tri hotela u Opatiji, Splitu i Dubrovniku, sve redom destinacijama iz kojih isplovljavaju njihovi brodovi.
Nakon nekoliko godina priprema, od okrupnjavanja i kupnje zemljišta do prilagodbe zahtjevnog terena, najesen bi trebala krenuti izgradnja prvog hotela u samom središtu Opatije, boutique hotela Keight s 54 sobe, unatoč otežanom poslovanju u pandemiji koja je najteže pogodila baš turističke agencije.

Ovisno o tome kako će se odvijati ova sezona ići će i dinamika gradnje, no vjerujem da ćemo ove godine imati bolje rezultate nego lani i da ćemo imati financijsku snagu za dovršetak. Ovo jesu izazovna vremena, pogotovo za turističke agencije koje su najgore prošle, bez državne pomoći osim kroz naknadu za zaposlene.


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu