Hrvatska brodogradnja, koja je pod nadzorom Europske komisije već prevalila polovicu puta svojeg restrukturiranja, 2015. pamtit će kao godinu popunjavanja knjiga narudžbi, što je u uvjetima kada ta industrija na globalnoj razini bilježi snažan pad novih ugovora i otkazivanje već zaključenih poslova, još bolji rezultat.
Velika brodogradilišta u Rijeci, Splitu i Trogiru, te Puli ukupno imaju ugovorenu gradnju 44 broda, čija vrijednost prelazi 1,75 milijardi američkih dolara, a nosivost 675 tisuća tona. U te brojke nisu uračunati i vanbrodograđevni poslovi od vrata Venecije te dizalica i kontejnera u Brodosplitu do poslova remonta i servisa u Brodotrogiru, što škverovima donosi dodatne prihode. Izuzme li se iz ukupnog iznosa ugovorenih brodova oni koje je ugovorio pulski Uljanik, a čijih 14 brodova vrijedi 1 milijardu dolara, hrvatska brodogradilišta kojima je u okviru restrukturiranja uvedeno ograničenje u proizvodnji debelo su unutar zadanih okvira, štoviše, rade s oko 25 posto svojih godišnjih kapaciteta.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Sada jos neka neko kaze koliko kosta izrada jednog broda i koliko je zarada bez potpora drzave.
Uključite se u raspravu