Kako uz pomoć turizma podići konkurentnost cjelokupnog hrvatskoga gospodarstva, raspravljalo se u četvrtak u Poreču na drugom godišnjem sajmu "Hrvatski proizvodi za hrvatski turizam", održanom u organizaciji Hrvatske gospodarske komore.
"Prihodi od turizma kreću se na razini od oko osam milijardi eura. Kada bi u toj brojci udio hrvatskih proizvoda bio veći samo pet posto naše gospodarstvo bilo bi bogatije za 400 milijuna eura. To je realno i to mora biti naš cilj", naglasio je otvarajući sajam predsjednik Hrvatske gospodarske komore Luka Burilović. Podsjetio je da turisti koji ljetuju u Hrvatskoj itekako prepoznaju i cijene lokalne, posebice gastronomske delicije, no i dalje je potrebno o tome osvješćivati i same proizvođače kako bi još više prepoznali potencijal koji im se otvara. Stoga je Burilović male proizvođače pozvao na udruživanje, dok je ključnim osobama turističkog sektora poručio neka svoj doprinos ukupnom gospodarstvu daju korištenjem većeg broja domaćih proizvoda i usluga te da turističku ponudu obogate tradicijom i kvalitetom iz svih krajeva Hrvatske.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu