Učit će jezike, digitalne, ali i kulinarske vještine

Autor: Lucija Špiljak , 17. veljača 2020. u 22:00
Na panelu Sanja Žužić, Martina Kessler, Karlo Petričević i Petra Čolak

Sustav poduke je podijeljen u tri segmenta i namijenjen je svim zaposlenicima, od početnika do specijalističkih razina kompanije.

U novigradskom Aminess Maestral Hotelu jučer je predstavljen Aminess HUB, nova edukacijska platforma koja povezuje skup internih edukacija s ciljem razvoja zaposlenika na svim razinama. Platforma uključuje temeljne i stručne edukacije za sve zaposlenike koji se žele dodatno usavršavati, napredovati i jačati kompetencije, znanja i vještine, i to u svim odjelima i na svim razinama.

Kvalitetu ove turističke kompanije, koja slovi kao jedan od najpoželjnijih poslodavaca, potvrđuje i certifikat Poslodavac Partner koji su primili tri godine zaredom. Predstavnici kompanije već su u uvodu istaknuli da njihovi zaposlenici kontinuirano ističu i traže želju za novim znanjima i edukacijom, a kompanija ih ne želi samo privući već i zadržati.

Sanja Žužić, voditeljica ljudskih resursa Aminess hotela i kampova, istaknula je kako je Animess HUB usmjeren svim zaposlenicima, od početnih razina do onih specijalističkih. Provodi se u tri dijela – Aminess Pro edukacija fokusira se na razvoj vještina voditelja, internog mentorstva i osobnog razvoja zaposlenika unutar nekoliko odjela i kroz on-job training. Animess Smart koncept komplementira prvi dio i tijekom njega zaposlenici uče strane jezike i usavršavaju digitalne vještine.

Zadnji je Animess Gourmet Lab koji nudi znanja za stručnjake u restoranima i kuhinji. “Naši zaposlenici su naši ambasadori i želimo ih pratiti od samog početka kako bismo vidjeli u kojem se smjeru mogu razvijati jer želimo poticati cjeloživotno učenje i stjecanje novih profesionalnih znanja, čime ćemo podići i kvalitetu hotelske ponude”, istaknula je Žužić.

Chefu i jednom od predavača Davidu Skoku ovo je četvrta godina suradnje s Animessom i druga u programu Animess Gourmet Lab, u kojem prenosi kulinarska i slastičarska znanja djelatnicima.

“Dobio sam priliku da svoje iskustvo i znanje prenesem drugima, posebno vodećim ljudima u timovima koji će potom educirati druge. Važno je iskustvo koje gosti nose sa sobom jer nisu sunce, more i plaže sve, već i usluga u restoranima. Selekcija sjećanja često se budi kroz nepce i dobro je ako možemo emocije prenijeti kroz hranu”, istaknuo je Skoko i dodao da što više zaposlenike hranimo znanjem, više ćemo od njih dobiti.

Petra Čolak, izvršna direktorica centra poslovnih vještina HalPet, držat će predavanja o komunikacijskim vještinama kroz multidisciplinirani pristup.

“Komunikacijske vještine su stup uslužnosti na kojem treba kontinuirano raditi, što je Aminess prepoznao. Sve što se nastavlja na komunikaciju je vodstvo i kontakt s gostima, a već samom izvrsnošću usluge podržavamo posebnost projekta. Ove godine istaknut ćemo pitch prezentacije – kako na jednostavan, kratak i učinkovit način predstaviti najbolje od ponude, što ćemo ukomponirati s kreativnim razmišljanjem.

Svaki zaposlenik sam može dati najbolje od sebe, a to samopouzdanje dolazi kroz komunikaciju, sigurnost i podršku od poslodavca. Kreativno upravljanje mislima da se što bolje prezentiramo gostima može rezultirati višom razinom usluge i imidža kompanije”, poručila je Čolak.

Održana je i panel rasprava o podizanju kvalitete u turizmu kroz ulaganje u zaposlenike kao osnovni, cilj, misija i vizija Aminess HUB-a. Sanja Žužić podsjetila je da u centru Novigrada grade prvi hotel za zaposlenike koji prve sezonce očekuju već 1. lipnja. Zaposlenih u Animessu je 200-injak, a tijekom glavne sezone i do 650, od čega je 80-ak stranih radnika.

Komentirajte prvi

New Report

Close