Hrvatski turizam je ovog tjedna dobio jaku konkurenciju na Mediteranu, službenim otvaranjem Grčke nakon lockdowna uzrokovanog pandemijom. Grčka ima jak turistički brend u koji je puno ulagala i zadnjih nekoliko godina, jak proizvod s velikim izborom putovanja i atrakcija, značajno razvijeniji hotelski sektor od Hrvatske, te jaku ponudu all inclusive aranžmana kojima se Hrvatska ne može pohvaliti, jer nikad nije razvijala takav tip turizma.
Usto, Grčka je još od prije cjenovno konkurentnija od Hrvatske, a cijene su ovog ljeta zbog korone dodatno pale.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Gdje je sada Cappelli???
Uključite se u raspravu