Za svaku pohvalu je i nužno za daljnji razvoj hrvatske poljoprivrede što je resorno Ministarstvo odlučilo pristupiti izradi dugoročne strategije. To je, doduše, trebalo učiniti i znatno ranije, jer je iz rezultata koji su do sada postignuti vidljivo da Hrvatska ne zna u kojem smjeru treba ići njezina poljoprivreda, koji su ciljevi poljoprivredne proizvodnje i kako se to želi postići.
Trebaju nam jasni ciljevi
Nije dovoljno tvrditi kako želimo konkurentnu poljoprivredu, zadovoljne farmere i zaštitu ruralnih sredina, jer takvi su ciljevi preopćeniti. Moramo utvrditi konkretne ciljeve, brojke i aktivnosti te imati stvaran akcijski plan koji nas može dovesti do cilja. Ali i novčana sredstva potrebna za ostvarenje svakog cilja. Smarter, tvrtka za konzalting u poljoprivredno-prehrambenom sektoru zato je u proteklih godinu dana analizirala je stvarno stanje hrvatske poljoprivrede u što je bio uključen veliki broj stručnjaka.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu