Zagrebački startup DotMetrics ugovorio je pojedinačno najveći hrvatski izvozni posao u domeni marketinške industrije dosad. DotMetrics zadnjih pet godina mjeri posjećenost web stranica u Hrvatskoj, BiH i Srbiji. Može ga se usporediti s Gemiusom, Google Analyticsom i drugim sličnim platformama. Sada je pak, kako neslužbeno doznajemo za 300 milijuna kuna (40 milijuna eura), ugovorio posao mjerenja posjećenosti weba u Velikoj Britaniji tijekom narednih pet godina. S poslom, a radit će za udruženje koje okuplja britanske izdavače i oglašivače, UK Online Measurement (UKOM), kreće od siječnja 2021. godine.
Novi ugovor tim je značajniji, jer je UKOM osnovan upravo da bi povećao transparentnost i povjerenje u online oglašavanje pa ga se u V. Britaniji smatra industrijskim standardom. UKOM je prije desetak dana objavio da posao mjerenja onlinea u Velikoj Britaniji za njega od 2021. godine više neće raditi američka analitička kuća comScore. Zatim je naveo da je posao za idućih pet godina, počevši od siječnja 2021., osvojila francuska Ipsos grupa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Dakle prvo se piše da je domača firma dobila ugovor za 40 mil EUR da bi an kraju priznali da je posao zapravo dobila francuska firma Ipsos a Dotmetrics je samo podizvođač. I još na kraju firma u gubicima. Nikad kraja domaćim budaćaštinama u medijima
Uključite se u raspravu