U Hrvatskoj su se posljednjih godina pojavili brojni prvoklasni hotelski brendovi, pa ih je trenutno 12 globalnih i šest europskih, s kojima je brendirano 46 hotela s ukupno 9.500 soba, no Hrvatska je i dalje ispod prosječne razine prisutnosti hotelskih lanaca u Europi, ističe konzultantica Sanja Čižmar iz tvrtke HD Consulting.
"Za razliku od prije deset godina, za Hrvatskom sada generalno postoji visok interes hotelskih brendova, s obzirom na njenu rastuću popularnost i atraktivnost kao turističke destinacije. No, s druge strane, kod nas još uvijek nema dovoljno kvalitetnih novih hotelskih projekata koji bi odgovarali standardima visoko kvalitetnih i luksuznih hotelskih brendova", ocjenjuje za Hinu Čižmar.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.„Investicijski potencijal ulaganja u turizam u Hrvatskoj procjenjuje se da je između 9,5 i 12 milijardi eura“, piše u jednom svom eseju konzultantica Sanja Čizmar. Isto tako nastavlja kako su uzroci blokade investicija slijedeći:
– Problem privatizacije hotelskih kuća;
– Korupcija i birokracija;
– Neriješeni vlasnički odnosi turističkih zemljišta;
– Sukob sa interesima različitih interesnih skupina;
– Sporosti u donošenju urbanističkih/prostornih planova i tome slićno.
Tome, kako se blokiraju „investicijski potencijali ulaganja u turizam“ima se još puno toga za dodati!
Uključite se u raspravu