Iako se u Hrvatskoj, prema podacima Centra za vozila Hrvatske, nalazi oko 33 tisuće Volkswagenovih (VW) vozila s ugrađenim softverom koji zaobilazi EPA emisijske standarde emisije ispušnih plinova, o zajedničkoj se tužbi protiv proizvođača ne razmišlja.
Naime, u ponedjeljak je objavljena vijest slovenske udruge za prava potrošača kako će u toj zemlji 6200 vlasnika VW-ovih vozila zbog kompanijina lažiranja na testovima štetnih plinova sudjelovati u tužbi europskih potrošačkih organizacija protiv tog njemačkog automobilskog diva, provjerili smo postoji li slična inicijativa u Hrvatskoj. Iz Europskog potrošačkog centra Hrvatske obavijestili su da ne posjeduju informacije vezane uz kolektivnu tužbu naših kupaca te su nas iz Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta uputili na Ministarstvo zaštite okoliša i energetike (MZOE).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Malo razumijevanje , će se isplatiti na drugom mjestu….
dakle, B klasa dizel autek troši 2-3 litre dizela na 100 km van grada. A današnja B klasa je maltene C klasa. Šta se može s time mjeriti?
a malo i pritisak da počmu proizvoditi električno smeće. ako neće VW, tko će?
njemci su jednostavno prejaki. VW ruši sve pred sobom pa je odlučeno politički da im se malo potkreše rep. A ovce pjevaju: “VW loš, ne VW dobar”. Ljudi padaju po ulicama od dizelskog zagađenja, a prije desetak godina dok nije bilo filtera na dizelima zdravi i veseli bili
Uključite se u raspravu