U Hrvatskoj je prošle godine prodano 62.938 novih putničkih vozila, što je za 4,8 posto više nego 2018., dok je samo u prosincu prodano 4022 nova automobila, što je rast od značajnih 66,7% u odnosu na prosinac 2018., pokazuju u utorak podaci agencije Promocija plus.
Daleko najbolju prodaju je imao Volkswagen s 8481 prodanim novim autom, čime u ukupnoj prodaji ima udio od 13,5%. Na drugom je mjestu Škoda, članica istog koncerna, s prodana 5873 vozila i udjelom od 9,3%, dok je treći Renault s 5807 vozila ili 9,2% udjela. Zadovoljni mogu biti i u Opelu, koji je lani na hrvatskom tržištu prodao 5291 vozilo (8,4 posto tržišta), te u 'podružnici Renaulta', Daciji, koja je prodala 3685 novih auta (udjel 5,8 posto).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu