Tvrtke sve više sudjeluju u studentskom životu, a Styria je jedna od najaktivnijih

Autor: Majda Mikulandra , 26. kolovoz 2020. u 13:57

Styria Hrvatska, kao najjači multimedijalni brend u zemlji, kontinuirano provodi i podupire društveno odgovorne projekte.

Zlatni indeks jedinstvena je nagrada na području Republike Hrvatske pokrenuta s ciljem poticanja veće prisutnosti tvrtki u studentskom životu, kako bi se kroz godine podigla općenita kvaliteta studiranja na hrvatskim fakultetima i kako bi se studenti što ranije, tijekom obrazovanja, povezali s gospodarskom zajednicom. Osvajanje nagrade tvrtkama služi kao pokazatelj njihove društvene odgovornosti te im pomaže u izgradnji dobrog imidža među studentskom populacijom koja će jednog dana postati njihov glavni kapital.

Styria Hrvatska, kao najjači multimedijalni brend u zemlji, kontinuirano provodi i podupire društveno odgovorne projekte u zajednici, a pruža i stručnu potporu raznim projektima u organizaciji studentskih udruga, kao što su FER Open Air, FER JobFair, FOI Varaždin – dan karijera, LEAP summit, TEDxUniversity Zagreb, Vizionar i Business Matchmaker.

Do sada je Styria dobila 11 nagrada Zlatni indeks i to najviše u kategoriji Stručne potpore i organiziranja projekata, kao i u kategorijama Posebna nagrada povjerenstva, Ulaganja u studentske udruge, Grand Prix i Prakse.

“Styria se kroz godine istaknula svojom SCOOL Akademijom, edukativnim programom u kojem se studenti upoznaju s poslovnim svijetom te se, kroz niz edukacija, pripremaju za izlazak na tržište rada. Ono što Akademiju izdvaja od sličnih programa jest činjenica da ona ne djeluje kao tipična studentska praksa već kao niz edukacija i jedna je od rijetkih programa te vrste koja je u potpunosti organizirana od strane poduzeća, ističe Sara Delišimunović, potpredsjednica Udruge “eSTUDENT”, čestitajući, u ime svih studenata, najvećem hrvatskom medijskom brendu na kvalitetnom i uspješnom radu.

Styria:SCOOL Akademija

Projekt Styria:SCOOL Akademija osmišljen je da studentima različitih fakulteta pruži priliku da budu “in medias res” vodeće medijske kuće u Hrvatskoj, njenih projekata te medijskog svijeta općenito. Kroz zanimljiva predavanja i radionice, na kojima se obrađuju trendovi u medijima, utjecaj digitalizacije na rad medijskih tvrtki, novi mediji za nove generacije, community management, prodaja, upravljanje korisničkim iskustvom, ponašanje potrošača te digitalni marketing, polaznici imaju priliku i za “job shadowing” – dio programa u kojemu u različitim odjelima i tvrtkama Styrije, uz mentore, obavljaju praksu. Kroz dvomjesečni program, polaznici mogu iskusiti sve čari rada u medijskom svijetu te iskoristiti svoj potencijal za napredak i ostvarivanje uspješne karijere u Styriji po završetku studentskih dana, te lakšu i bržu integraciju na tržište rada bez obzira na karijerni smjer u kojem se nastavljaju razvijati. Mnogi od njih su na različite načine nastavili suradnju sa Styria grupom u Hrvatskoj, a svaki student-polaznik ima priliku ostati unutar SCOOL Alumni zajednice koja mu omogućuje da bude u tijeku s novostima unutar Styrijinih tvrtki o novootvorenim pozicijama i nadolazećim edukacijama, konferencijama i seminarima. Sudjelovanje na Akademiji je besplatno za sve polaznike koji se istaknu svojom motivacijom, kreativnošću i sposobnostima kroz selekcijski postupak. Na kraju programa,naučeno znanje imaju priliku uklopiti u praktičan projektni zadatak, a troje najboljih polaznika dobiva novčanu stipendiju.

Ana-Marija Filipović, Voditeljica tima za upravljanje ljudskim potencijalima u Styria Hrvatskoj ističe kako je cilj Akademije mladima olakšati ulazak na tržište rada pružanjem prilika za praksu među vrhunskim stručnjacima u svojim područjima rada – Styrijinim zaposlenicima. “Njihovim prenošenjem praktičnih znanja i vještina te mentoriranim timskim radom, polaznicima se otvara prilika osvajanja stipendija za one najbolje. Styria:SCOOL Akademija je u međuvremenu izrasla u jedan od ključnih edukacijskih projekata Styria grupe u Hrvatskoj razvijen u potpunosti unutar HR odjela Styria Hrvatske, kroz čije je programe u ovih osam godina prošlo više od 140 studenata svih usmjerenja. Ponosni smo što je većina polaznika dobila priliku za rad u tvrtkama Styria grupe, a posebno nas veseli što su nas prepoznali kao poželjnog poslodavca i partnera na svojem profesionalnom putu. Nagrada Zlatni indeks nam iz godine u godinu – osmi Zlatni indeks za osmu godinu SCOOL-a – dokazuje da smo na dobrom putu te da trebamo i dalje nastaviti ulagati trud i rad u SCOOL i slične projekte.  Ove godine pred nama je poseban izazov – održavanje SCOOL-a u okvirima trenutne epidemiološke situacije. Vjerujemo da će po mnogočemu ova godina biti posebna te se veselimo upoznavanju nove 9. generacije polaznika Akademije”, rekla je Ana-Marija Filipović.

https://www.facebook.com/HRstyriaSCOOL/

Novinarska školica 24sata

 Među mnogobrojnim Styrijinim projektima je i Novinarska školica 24sata koja već godinama studentima otvara vrata za profesionalni angažman u vodećoj hrvatskoj medijskoj kući.

Prvenstveno je namijenjena studentima završnih godina novinarstva i srodnih područja, ali je otvorena i za studente drugih usmjerenja koji su zainteresirani za novinarstvo i medijski svijet. Školica se održava u Zagrebu, a sastoji se od teorijskog dijela i praktičnog rada u redakciji.  Studenti imaju priliku saznati sve o novinarstvu u praksi, ulozi društvenih mreža u medijskom svijetu, lažnim vijestima, magazinskom novinarstu i drugim temama, a svi polaznici imaju priliku sudjelovati u kreiranju vijesti za novine, web i video portal 24sata.

Nakon završetka Školice, koja najčešće traje tri tjedna, najbolji polaznici dobivaju priliku za rad. Voditelji i predavači Školice su interni stručnjaci i vrhunski novinari koji kroz svoje iskustvo i na jedinstven način prenose svoja znanja i vještine na nove generacije novinara.

ISKUSTVO ZLATA VRIJEDI

Projekt Iskustvo zlata vrijedi Poslovnog dnevnika spaja partnere poslodavce sa studentima slabijega materijalnog statusa i studentima s invaliditetom s ciljem omogućavanja prakse kod partnera poslodavaca, koja će im omogućiti lakše zapošljavanje u budućnosti. Na taj način Styria proširuje svijest u poslovnoj i široj zajednici te problematizira pitanje zapošljavanja onih koji do posla zbog osobnih razloga i u trenutačnoj gospodarskoj situaciji ne mogu doći lako.

Do sada je kroz projekt, koji je počeo 2013. godine, omogućena radna praksa u uglednim hrvatskim kompanijama za više od 100 studenata s invaliditetom te studenata slabijega materijalnog statusa, a više od 10 studenata je nakon odrađene prakse dobilo u istoj tvrtki stalno zaposlenje.

HRVATSKA PAMET HRVATSKOJ

Godine 2015.  Poslovni dnevnik je pokrenuo društveno odgovoran projekt “Hrvatska pamet Hrvatskoj”, s ciljem nagrađivanja izvrsnosti hrvatskih studenata, ali i poticanja njihova lakšeg uključivanja u sustav nacionalne ekonomije, kao i podizanja svijesti javnosti o potrebi zadržavanja obrazovanih mladih ljudi u Hrvatskoj i pružanju prilike za implementaciju njihovih kreativnih ideja. Studenti svoje projekte i poslovne planove prijavljuju u kategorijama “Inovativna Hrvatska”, “Izvorno hrvatsko” i “Financijaš”. U razdoblju pripreme za finalno žiriranje na kojem uživo predstavljaju svoje projekte, studentima je omogućen i rad s mentorima kako bi što uspješnije prezentirali svoje ideje. Od 2017. projekt se prati i na platformama Večernjeg lista. 2019. je u sklopu projekta pokrenuta i akcija „Hrvatska pamet Hrvatskoj“, pa se projekt proširio na cijelu Hrvatsku uključivanjem 6 hrvatskih sveučilišta na kojima su organizirani okrugli stolovi i tribine, a pratila ih je putujuća izložba s ciljem prikaza povijesti, sadašnjosti i budućnosti Večernjeg lista te najvažnijih događaja u Hrvatskoj i svijetu koji su obilježili razdoblje od 1959. do 2019.

S obzirom na mnogo uspješnih društveno odgovornih projekata koje provodi, ne čudi činjenica da se svake godine  Styria Hrvatska ovjenča nagradom Zlatni indeks, čiju je važnost prepoznala i akademska zajednica i nagradila ga Posebnom Rektorovom nagradom kao i nagradom Dekana Ekonomskog fakulteta u Zagrebu.

“Nagrada je pokrenuta s ciljem da se potaknu tvtrke na veću involviranost u studentski život, pa nam je veliko zadovoljstvo vidjeti da kroz godine raste broj prijavljenih poduzeća, što znači da uspijevamo u našem cilju. Ove smo godine zabilježili porast od 44% poduzeća prijavljenih na natječaj u odnosu na proteklu godinu. Kroz 10 godina projekta podijeljeno je 139 kipića Zlatnog indeksa, a na natječaj je prijavljeno više od 150 različitih poduzeća. Osim što iz godine u godinu zaprimamo sve više novih prijava, sretni smo vidjeti kako postoji velik broj onih koji uistinu već dugi niz godina ulažu u studente kroz dodjeljivanje stipendija, stručnih praksi, organiziranje i potporu raznih projekata za studente kao što su to, primjerice, Zagrebačka banka, INA, Pliva, Ernst&Young i Styria. Raduje i činjenica da i među studentima postoji velik interes za sudjelovanje u organizaciji samog projekta ,što je također vidljivo iz broja prijava koje rastu iz godine u godinu, a stalno se povećava i njihov interes za suradnju s prijavljenim tvrtkama”,  kaže potpredsjednica Udruge “eSTUDENT” Sara Delišimunović i dodaje da je sama nagrada kroz godine doživjela niz promjena, rebrendiraju se kategorije s obzirom na promjene poslovnih trendova, a veliku je promjenu projekt doživio i  zbog panedemije koronavirusa, pa je ove godine svečana ceremonija dodjele Zlatnog indeksa uspješno digitalizirana. Što se tiče daljnjeg razvoja samog projekta, organizatori ističu da postoji mogućnost pokretanja novih kategorija u skladu s trenutnim poslovnim trendovima te širenje dodjele na razini cijele regije.

Komentirajte prvi

ORGANIZATOR
GLAVNI PARTNER
POD POKROVITELJSTVOM

New Report

Close