Turističko otvaranje velikog svjetskog tržišta odlična je prilika za Hrvatsku, promocija kreće na Place2Go

Autor: Marija Crnjak , 01. travanj 2022. u 07:12
Indijci su željni i prekograničnih gostiju i putovanja van zemlje/G. Jelavić/PIXSELL

Nakon dvogodišnje pandemijske pauze, u travnju se opet otvara međunarodni turisitički sajam.

Nakon dvogodišnje pauze zbog pandemije, ovog proljeća u travnju se u zagrebačku Arenu vraća međunarodni turistički sajam Place2Go, na kojem će se uz domaće izlagače predstaviti čak 13 zemalja, najviše iz regije, ali među njima su i Indonezija, Maldivi i Indija.

Štoviše, Indija je zemlja partner sajma, što je popraćeno i sretnom okolnošću da se Indija pred samo 5 dana otvorila za međunarodna putovanja, dvije godine od zatvaranja granica zbog pandemije.

Otvaranje nove niše
Zbog toga Hrvatska može računati s ovim dalekim i važnim tržištem, s kojim se otvara i nova niša “startup turizma”, najavili su u četvrtak organizatori i partneri sajma. “Sretni smo da nakon dvije godine pauze, i nekoliko neuspjelih pokušaja da organiziramo sajam, konačno možemo najaviti Place2Go, kojeg smo uspjeli organizirati u zadnjih mjesec dana, i odradili posao koji je prije pandemije trajao po deset mjeseci.

Ekipirali smo se, uzeli pojačanja, sretni smo što su uz nas naši vjerni sponzori, i stvari se dobro razvijaju. Također, u proteklom razdoblju bili smo na sajmovima u Beogradu i Ljubljani i primijetili smo jako velik interes za Place2Go”, kazala je na konferenciji za novinare organizatorica sajma Damjana Domanovac.

Kao i obično, prvi dan sajma rezerviran je za B2B susrete i umrežavanje s temama smart turizma, zelene tranzicije i digitalizacije, a vikend će biti namijenjen posjetiteljima kojima je ulaz besplatan.

Publiku očekuju predavanja blogera i putopisaca, nagradna igra s nagradom putovanja na Maldive, kao i zabavni program. Trenutačno se planira ulaz samo uz COVID potvrdu ili testiranje, no još se čeka tumačenje Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo hoće li to biti obavezno, kaže Domanovac.

70

tisuća Indijaca turistički je posjetilo Hrvatsku 2019. godine

Sajam Place2Go prilika je koju je Indija željela iskoristiti za dodatnu promociju zemlje koja je u zadnje dvije godine puno radila na jačanju turističke infrastrukture, otkrio je indijski veleposlanik u Hrvatskoj Raj Kumar Srivastav.

“Vjerujem da su ograničenja u putovanjima, kao i pandemija, iza nas, što nam daje brojne prilike za gospodarsku suradnju i u turizmu. Indijski turizam u zadnje dvije godine bio je ograničen na domaći promet, tako da su Indijci željni i prekograničnih gostiju i putovanja van zemlje.

Pritom je 85 posto stanovništva Indije cijepljeno protiv koronavirusa. U 2019. godine 70.000 Indijaca putovalo je u Hrvatsku, a godinu dana ranije bilo ih je 50.000, što je bio značajan rast za koji očekujem da će se sada nastaviti.

Tako da vjerujem da će Hrvatska već u ovoj godini s indijskog tržišta dosegnuti predpandemijske brojke, a već u sljedećoj godini to ćemo premašiti, ako ne bude nekih većih iznenađenja”, kazao je veleposlanik Srivastav.

Startup turizam
Veleposlanik očekuje i da će dodatnu turističku razmjenu s Indijom potaknuti i gospodarska suradnja, primjerice kroz projekt India-Croatia Startup Bridge koji ulazi u novu fazu početkom travnja.

Kako je poznato, radi se o digitalnoj platformi pokrenutoj krajem prošle godine s ciljem jačanja trgovinsko-gospodarske suradnje između Hrvatske i Indije. Za nekoliko dana, 4. travnja, kreće prvi startup izazov koji s hrvatske strane sponzoriraju Končar i Infobip, a dobitnici izazova dobit će priliku za razmjenu, hrvatski startupovi će putovati u Indiju i obratno.

“To možemo nazvati startup turizmom jer se radi o putovanju u trajanju od dva tjedna i posjećivat će se različite destinacije, te će na ta putovanja voditi obitelji. Primjerice, ja bih rado vidio naše startupove iz gaming industrije u Novskoj, koja predstavlja jedan od najboljih ekosustava za ovu industriju u Europi”, kaže veleposlanik Raj Kumar Srivastav.

Komentirajte prvi

New Report

Close