Najmanje trećinu ukupnih godišnjih prihoda "ubrat" će ovo predblagdansko vrijeme hrvatski trgovci igračkama. Kriza je proteklih godina s trona smijenila najveće igrače Magmu i najvredniji joj brend Turbo limač te one2play – otvorivši prostor za restrukturiranje tržišta i aktivniji angažman trgovačkih lanaca, od kojih se, čini se, najbolje snašao Konzum koncerna Agrokor.
U Hrvatskoj gospodarskoj komori objašnjavaju kako je unatoč turbulentnim vremenima za neke od vodećih trgovaca, riječ o tržišnom segmentu namijenjenom djeci, što svakako treba uzeti u obzir, jer se unatoč aktualnoj gospodarskoj situaciji na djeci se i dalje najmanje štedi. Takvu je situaciju očito najbolje iskoristio Konzum pa je, dok su mnogi proteklih godina padali ili stagnirali, dizao udjel na tržištu.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu