Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Troše više od prosjeka: Hrvatska je sve popularnija kod jedne vrste turista

Autor: Poslovni.hr/Hina
16. veljača 2023. u 10:06
Podijeli članak —
Foto: Miroslav Lelas/PIXSELL

Lani provedeno istraživanje Instituta za turizam Tomas Nautika otkrilo je da se udio nautičara na odmoru u Hrvatskoj s mjesečnim primanjima kućanstava iznad 3500 eura povećao s 57 posto u 2017. na čak 78 posto u prošloj godini.

Hrvatska ugošćava sve imućnije turiste, piše u četvrtak Večernji list, navodeći da svaki nautičar dnevno potroši 200 eura.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Lani provedeno istraživanje Instituta za turizam Tomas Nautika otkrilo je da se udio nautičara na odmoru u Hrvatskoj s mjesečnim primanjima kućanstava iznad 3500 eura povećao s 57 posto u 2017. na čak 78 posto u prošloj godini. Sličan trend vrijedi i za ‘klasične’ turiste.

Hrvatska ugošćava sve imućnije turiste, piše u četvrtak Večernji list, navodeći da svaki nautičar dnevno potroši 200 eura.

Lani provedeno istraživanje Instituta za turizam Tomas Nautika otkrilo je da se udio nautičara na odmoru u Hrvatskoj s mjesečnim primanjima kućanstava iznad 3500 eura povećao s 57 posto u 2017. na čak 78 posto u prošloj godini. Sličan trend vrijedi i za ‘klasične’ turiste.

Udio gostiju iz kućanstva s mjesečnim prihodima koji prelaze 3500 eura među svim hrvatskim turistima u 2014. iznosio je tek 12 posto, u 2017. skočio je na 24 posto, u pretpandemijskoj 2019. dosegnuo je 36 posto, da bi lani iz takvog financijskog miljea bio zamalo svaki drugi hrvatski gost.

Naime, od svih turista koji su Hrvatsku posjetili u 2022. iz kućanstva s više od 3500 eura bilo ih je respektabilnih 45 posto. Ovo su samo neki od prvih nalaza Tomas Nautike i istoimenog istraživanja o stavovima i potrošnji svih turista u Hrvatskoj, čiji je metodološki okvir postavio Institut za turizam još 1987. godine, a već i oni potvrđuju zacrtanu stratešku orijentaciju turističkih vlasti prema kvalitetnijem turizmu i kvalitetnijim gostima.

Veća potrošnja i boljestojeći gosti, naravno, u izravnoj su vezi s višim cijenama u našim turističkim destinacijama, ali čim njihov broj raste, i definitivna potvrda da u Hrvatskoj dobivaju adekvatnu, višu vrijednost za svoj novac. U Ministarstvu turizma, koje je i naručitelj istraživanja Tomas Nautika, ne kriju zadovoljstvo ovim preliminarnim nalazima, piše novinarka Večernjeg lista Radmila Kovačević.

Autor: Poslovni.hr/Hina
16. veljača 2023. u 10:06
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close