Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

TripAdvisor nagradio Esplanadu i Maistrine hotele

Autor: Poslovni dnevnik
20. siječanj 2013. u 21:59
Podijeli članak —
Rovinjski Monte Mulini među nagrađenim je hotelima

U ovogodišnjem glasovanju obuhvaćeno je više od 650.000 hotela.

TripAdvisor, najveći svjetski internetski portal za putovanja, dodijelio je nagrade hrvatskim hotelima koje se temelje na ocjeni gostiju.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Tako je zagrebački hotel Esplanade proglašen najboljim hotelom u Hrvatskoj 2013. godine (Traveler's Choice Winner 2013) i to u sve tri kategorije, za najbolji hotel, najbolju uslugu te za najbolji luksuzni hotel u Hrvatskoj. Također, Maistrini hoteli Monte Mulini, Lone i Istra uvršeni su među najboljih 25 hotela u Hrvatskoj. U ovogodišnjem glasovanju obuhvaćeno je više od 650.000 hotela, a nagrađeno je više od šest tisuća smještajnih objekata iz osamdeset i dvije države. Pobjednici se biraju u više kategorija temeljem milijuna komentara, ocjena i mišljenja prikupljenih od turista iz cijelog svijeta. "Upravo su mišljenja milijuna putnika ono što ove nagrade čini posebnima", kaže Barbara Messing, direktorica Marketinga TripAdvisora.

TripAdvisor, najveći svjetski internetski portal za putovanja, dodijelio je nagrade hrvatskim hotelima koje se temelje na ocjeni gostiju.

Tako je zagrebački hotel Esplanade proglašen najboljim hotelom u Hrvatskoj 2013. godine (Traveler's Choice Winner 2013) i to u sve tri kategorije, za najbolji hotel, najbolju uslugu te za najbolji luksuzni hotel u Hrvatskoj. Također, Maistrini hoteli Monte Mulini, Lone i Istra uvršeni su među najboljih 25 hotela u Hrvatskoj. U ovogodišnjem glasovanju obuhvaćeno je više od 650.000 hotela, a nagrađeno je više od šest tisuća smještajnih objekata iz osamdeset i dvije države. Pobjednici se biraju u više kategorija temeljem milijuna komentara, ocjena i mišljenja prikupljenih od turista iz cijelog svijeta. "Upravo su mišljenja milijuna putnika ono što ove nagrade čini posebnima", kaže Barbara Messing, direktorica Marketinga TripAdvisora.

Autor: Poslovni dnevnik
20. siječanj 2013. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close