Brigometar je digitalni vanjski oglas kojeg je Croatia osiguranje, u suradnji s agencijom Bruketa&Žinić&Grey i tvrtkom Go2Digital, prošle jeseni postavilo u većim hrvatskim gradovima kako bi stanovništvo motivirali na preventivne zdravstvene preglede i potaknuli njihovu odgovornost za vlastito mentalno i fizičko zdravlje ugovaranjem Dodatnog zdravstvenog osiguranja. Uz pomoć Brigometra prolaznici su mogli u realnom vremenu izmjeriti razinu zabrinutosti, odnosno anksioznosti – čestog uzročnika kroničnih bolesti.
Koristeći postojeće ugrađene kamere na oglasnim površinama, Brigometar je uz pomoć algoritama za raspoznavanje raspoloženja analizirao mišiće lica i mjerio razinu anksioznosti. U slučaju visoke razine, osobe koje su bile u interakciji s oglasom upućene su na besplatan preventivni pregled u Croatia poliklinike, dok je ostalima pojašnjena važnost takvih pregleda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu