Trgovina na malo zadnje četiri godine kontinuirano raste, što je fenomen koji se ne pamti otkad se prate te brojke. Rekordna blagdanska potrošnja u lanjskom prosincu od 14,8 milijardi kuna nadmašila je sva očekivanja, a unatoč blagom usporavanju ekonomije optimistično se gleda na nadolazeći Uskrs pa i ostatak godine.
Što oblikuje trendove u sektoru, kako to da se niži PDV nije očekivano prelio na cijene hrane, zašto su trgovci uvijek 'bad guysi' i zbog čega internetska trgovina još uvijek kaska za svjetskim trendovima u intervjuu za Poslovni dnevnik govori Tomislava Ravlić, direktorica Sektora za trgovinu HGK.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu