Rastanak hotela Esplanade od svjetskoga luksuznog hotelskog brenda Regent za zagrebački hotel nije loša poslovna odluka, no loše je što vlasnik Esplanade nije uspio pronaći novog partnera pod čijim će brendom biti prisutan na tržištu luksuznih hotela.
Tako su sugovornici Poslovnog dnevnika komentirali vijest da hotel Esplanade od ponedjeljka na tržištu djeluje samostalno, nakon osam godina rada pod Regentom. U jučerašnjoj objavi Esplanade pojašnjava da je Regent od 2004. godine bilježio različite stope rasta, no tvrtka Rezidor 2010. ga je prodala tvrtki Formosa International Hotels s Tajvana. Međutim, ostvareni rast Regenta nije bio sukladan smjernicama Esplanade i vlasnika hotela, austrijske WSF grupe. Tajvanska tvrtka, naime, na brzorastućim tržištima ostvaruje ciljeve koji nadilaze mogućnosti hotela u europskim gradovima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu