Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Traktori su nam prestari

Autor: Lucija Špiljak
18. travanj 2019. u 21:59
Podijeli članak —
Starost vozila utječe i na sigurnost u prometu/ D. Marušić/PIXSELL

Prosječno 30 godina.

Ulaskom Hrvatske u EU porastao je uvoz rabljenih osobnih automobila. Samo prošle godine registrirano je 79.935 rabljenih te 61.745 novih osobnih automobila.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Međutim, Hrvatska u gotovo svim kategorijama ima relativno star vozni park. Čak 68,4 posto automobila starije je od deset godina, u prosjeku 12,64 godine, dok su traktori stariji i više od 30 godina, autobusi u prosjeku stari 11,7 godina, teretni automobili 11,4, priključna vozila 19,1 godinu.

Ulaskom Hrvatske u EU porastao je uvoz rabljenih osobnih automobila. Samo prošle godine registrirano je 79.935 rabljenih te 61.745 novih osobnih automobila.

Međutim, Hrvatska u gotovo svim kategorijama ima relativno star vozni park. Čak 68,4 posto automobila starije je od deset godina, u prosjeku 12,64 godine, dok su traktori stariji i više od 30 godina, autobusi u prosjeku stari 11,7 godina, teretni automobili 11,4, priključna vozila 19,1 godinu.

Podaci o relativno starom voznom parku u Hrvatskoj zabrinjavajući su zbog ispravnosti i sigurnosti vozila, na što utječe starost vozila i nedostatak suvremene tehnologije.

"Cilj Europske komisije je da se do 2030. za 50% smanji broj smrtno stradalih u prometu. Tome će pridonijeti snažna suradnja svih odgovornih za sigurnost u prometu, bolji nadzor i ciljano financiranje mjera, ističe Goran Pejić iz Centra za vozila Hrvatske.

To, kaže, uključuje sigurnost vozila i primjenu najnovijih tehnoloških dostignuća kao što su sustavi pomoći vozačima.

Autor: Lucija Špiljak
18. travanj 2019. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close