Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Todorić, Tedeschi i Mudrinić najistaknutiji

Autor: Poslovni dnevnik
07. studeni 2013. u 22:00
Podijeli članak —
Foto: Slavko Midžor, Boris Ščitar/VL, Goran Jakuš (PIXSELL)

Ivica Todorić (Agrokor), Emil Tedeschi (Atlantic grupa) i Ivica Mudrinić (HT) najistaknutiji su direktori u Hrvatskoj.

Ivica Todorić (Agrokor), Emil Tedeschi (Atlantic grupa) i Ivica Mudrinić (HT) najistaknutiji su direktori u Hrvatskoj. Pokazalo je to istraživanje agencije Dialog provedeno među predstavnicima vodećih hrvatskih medija s ciljem utvrđivanja koji direktori ostavljaju najsnažniji dojam na javnost, odnosno u kojoj mjeri svojim djelovanjem izravno utječu na reputaciju kompanija kojima upravljaju. Od ostalih direktora ispitanici su najčešće navodili Gordanu Kovačević (Ericsson Nikola Tesla), Antu Vlahovića (Adris grupa), Franju Lukovića (Zagrebačka banka), Jaku Andabaka (Bluesun hotels & resorts) i Antu Mandića (IN2). Istraživanje je provedeno na tragu onoga koje su proveli Europska udruga za obrazovanje i proučavanje odnosa s javnošću (EUPRERA) i Ketchum, jedna od vodećih globalnih agencija za komunikacijsko savjetovanje, čiji je Dialog zastupnik za Hrvatsku.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

A i oni imaju jak imidž:

Ivica Todorić (Agrokor), Emil Tedeschi (Atlantic grupa) i Ivica Mudrinić (HT) najistaknutiji su direktori u Hrvatskoj. Pokazalo je to istraživanje agencije Dialog provedeno među predstavnicima vodećih hrvatskih medija s ciljem utvrđivanja koji direktori ostavljaju najsnažniji dojam na javnost, odnosno u kojoj mjeri svojim djelovanjem izravno utječu na reputaciju kompanija kojima upravljaju. Od ostalih direktora ispitanici su najčešće navodili Gordanu Kovačević (Ericsson Nikola Tesla), Antu Vlahovića (Adris grupa), Franju Lukovića (Zagrebačka banka), Jaku Andabaka (Bluesun hotels & resorts) i Antu Mandića (IN2). Istraživanje je provedeno na tragu onoga koje su proveli Europska udruga za obrazovanje i proučavanje odnosa s javnošću (EUPRERA) i Ketchum, jedna od vodećih globalnih agencija za komunikacijsko savjetovanje, čiji je Dialog zastupnik za Hrvatsku.

A i oni imaju jak imidž:

• Gordana Kovačević (ENT)

• Ante Vlahović (Adris grupa)

• Franjo Luković (Zagrebačka banka)

• Jako Andabak (Bluesun hotels)

• Ante Mandić (IN2)

Autor: Poslovni dnevnik
07. studeni 2013. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close