Na telekom operatore koji posluju u Hrvatskoj u protekloj 2023. godini bilo je manje pritužbi negoli u prethodnoj godini, pokazuju to podaci Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti – HAKOM, koji su objavljeni početkom ožujka.
Trećina zahtjeva odbačeno
Naime, u odnosu na 2022., kada je u trećem stupnju zaprimljeno 893 zahtjeva za rješavanje spora, tijekom 2023. povjerenstvu je upućeno 690 zahtjeva, odnosno 303 spora manje. Valja znati da sustav pritužbi počiva na tri stupnja, u prva dva stupnja sve prigovore na usluge rješavaju operatori, dok u trećem stupnju o pritužbama presuđuje HAKOM.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu