Mnogo je simbolike u tome što je posljednja konferencija koja se održala u Hrvatskoj, prije nego je Vlada u četvrtak donijela odluku da se do daljnjega odgode svi skupovi s više od sto ljudi, bila posvećena upravo internetskoj trgovini.
Svi online biznisi u Hrvatskoj koji rade lokalno, poput dostave hrane i drugih vrsta web trgovina, moglo se doznati na konferenciji CRO Commerce zbog koronavirusa bilježe porast potražnje. Prema podacima eCommerce Hrvatska, udruge koja okuplja više od 300 web trgovina na domaćem tržištu, online prodaja čini svega 6 posto ukupne maloprodaje i lani je dosegnula promet od 3,4 milijarde kuna, odnosno 449 milijuna eura.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu