Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Taxi Zagreb reže cijene 40% kao odgovor Cammeu i Oryxu

Autor: Bernard Ivezić
21. studeni 2011. u 22:00
Podijeli članak —

Bivši zagrebački taksimonopolist natjeran je na cjenovni poslovni zaokret, ali nitko im, tvrde, ne može konkurirati brzinom

Udruženje Radio Taxi Zagreb sedam mjeseci od ulaska prvoga konkurenta na gradsko tržište taksija odlučilo je spustiti cijene, i to prosječno 40 posto.Željko Petković, predsjednik udruženja koje okuplja više od 1100 taksista, triput više od svih konkurenata zajedno, najavio je da će od 1. prosinca start vožnje biti 9,90 kuna umjesto sadašnjih 16 kuna, po kilometru će naplaćivati 4,90 kuna umjesto šest kuna, a čekanje po satu bit će sniženo sa 43 na 40 kuna. Ista cijena bit će i noću, a uključuje i prtljagu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Adut brzina
“Novom cijenom koja je prilagođena primanjima naših sugrađana s jedne strane i naglaskom na kvaliteti usluge s druge strane želimo povećati broj zauzetih kilometara”, kaže Petković. Dodaje da nitko od konkurencije ne može jamčiti da će u roku od tri do pet minuta osigurati vozilo u bilo kojem djelu grada, a da će povrh toga jamčiti i cijenu ako se narudžba vožnje obavi preko njihova pozivnog centra. Iz Taxi Cammea, prvoga konkurenta na tržištu, ističu da je to dokaz koliko su cijene usluga taksija bile prenapuhane. Lara Liović-Nadaždi, glasnogovornica Cammea, kaže da neće dalje spuštati cijene. “Čak i uz niže cijene konkurenta, Taxi Cammeo ostat će najjeftiniji prijevoznik na relacijama do pet kilometara jer mi u startnu cijenu već imamo uključena dva kilometra vožnje”, kaže Liović-Nadaždi. Dodaje da će se usmjeriti na daljnje poboljšanje usluge i radnih uvjeta. Slično navodi Ivan Zubak, potpredsjednik Oryx grupe, u sklopu koje djeluje Oryx Taxy. “Nema potrebe za smanjivanjem cijena jer smo na tržište došli prije mjesec dana i korekcija ne bi imala smisla, to više što su nas klijenti jako dobro prihvatili”, ističe Zubak te dodaje da će sada kvaliteta imati ključnu ulogu.

Udruženje Radio Taxi Zagreb sedam mjeseci od ulaska prvoga konkurenta na gradsko tržište taksija odlučilo je spustiti cijene, i to prosječno 40 posto.Željko Petković, predsjednik udruženja koje okuplja više od 1100 taksista, triput više od svih konkurenata zajedno, najavio je da će od 1. prosinca start vožnje biti 9,90 kuna umjesto sadašnjih 16 kuna, po kilometru će naplaćivati 4,90 kuna umjesto šest kuna, a čekanje po satu bit će sniženo sa 43 na 40 kuna. Ista cijena bit će i noću, a uključuje i prtljagu.

Adut brzina
“Novom cijenom koja je prilagođena primanjima naših sugrađana s jedne strane i naglaskom na kvaliteti usluge s druge strane želimo povećati broj zauzetih kilometara”, kaže Petković. Dodaje da nitko od konkurencije ne može jamčiti da će u roku od tri do pet minuta osigurati vozilo u bilo kojem djelu grada, a da će povrh toga jamčiti i cijenu ako se narudžba vožnje obavi preko njihova pozivnog centra. Iz Taxi Cammea, prvoga konkurenta na tržištu, ističu da je to dokaz koliko su cijene usluga taksija bile prenapuhane. Lara Liović-Nadaždi, glasnogovornica Cammea, kaže da neće dalje spuštati cijene. “Čak i uz niže cijene konkurenta, Taxi Cammeo ostat će najjeftiniji prijevoznik na relacijama do pet kilometara jer mi u startnu cijenu već imamo uključena dva kilometra vožnje”, kaže Liović-Nadaždi. Dodaje da će se usmjeriti na daljnje poboljšanje usluge i radnih uvjeta. Slično navodi Ivan Zubak, potpredsjednik Oryx grupe, u sklopu koje djeluje Oryx Taxy. “Nema potrebe za smanjivanjem cijena jer smo na tržište došli prije mjesec dana i korekcija ne bi imala smisla, to više što su nas klijenti jako dobro prihvatili”, ističe Zubak te dodaje da će sada kvaliteta imati ključnu ulogu.

Veća konkurencija
Liberalizacija taksiprometa počela je u Rijeci, a od travnja se provodi i u Zagrebu. U metropoli uz više od 1100 obrtnika taksista okupljenih u Radio Taxy Zagreb vozi 76 vozila Taxi Cammea, 120 Oryx taksija i više od 30 vozila Eko taksija.

Autor: Bernard Ivezić
21. studeni 2011. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close