Na Grafičkom fakultetu u Zagrebu ovih je dana užurbano i više nego inače. Studenti po bijeloj ploči lijepe zelene, narančaste i ružičaste papiriće i žustro s mentorom raspravljaju završne detalje kako bi Fortenova grupi ponudili najbolje poslovno rješenje za unapređenje online i fizičkog iskustva kupovine u maloprodajnom trgovačkom lancu Konzum, imajući u vidu raznolikost, ravnopravnost i uključivost u skladu s provedbom okolišnih, društvenih i upravljačkih kriterija poslovanja (ESG) na kojima Fortenova insistira od početka prošle godine.
Inkluzivan dizajn
Zeleni papirići, na koje su zapisali probleme koje su detektirali pri kupnji, a za koje nude poboljšanja, jedan po jedan uporno padaju s ploče, što je dobar znak, šale se.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu