Studenti izrađivali kreativno rješenje za jedan od najvećih sportskih brendova u svijetu

Autor: Lucija Špiljak , 10. studeni 2021. u 14:39
The International Creative Design Challenge Hackathon 2021. Radionice u Algebri.

Visoko učilište Algebra i Sveučilište Hanze pokrenuli su ovo natjecanje sa željom da ono postane redovito i da se u narednim godinama širi i raste, uz uključenje timova s drugih visokih učilišta i sveučilišta.

Visoko učilište Algebra ove je godine prvi put bilo domaćin hackathona u sklopu međunarodnog natjecanja u kreativnom dizajnu The International Creative Design Challenge (icdchallenge.com).

Tijekom pet dana, četiri peteročlana tima studenata – po dva sa studija komunikacija i medijskog dizajna Sveučilišta Hanze te preddiplomskog studija dizajna na Visokom učilištu Algebra – natjecalo se u izradi kreativnog rješenja za uređenje brand key storea za ovogodišnjeg klijenta hackathona, adidas.

Svi timovi imali su podršku mentora, a žiri je, nakon razmatranja svih predloženih rješenja, pobjednicima proglasio kreativni prijedlog jednog od nizozemskih timova studenata, tima koji se nazvao „The Great 5“.

“Kakav dojam prenijeti nakon ovakvog natjecanja? Jednom riječju: sinergija. Nakon dugotrajnih i neizvjesnih priprema, zahtjevnog tjedna samog natjecanja, objave pobjednika iz Nizozemske, tim The Great 5, proslave nakon, te pokretanja razrade od strane adidasa. Zaključci su da su sve strane ispunjene pozitivnom energijom te jednim novim doživljajem. Svi studenti su ostvarili neizmjerno iskustvo u konkretnom kreativnom zadatku, a pobjednika su odlučili detalji. Nastavnici i mentori su imali vrtoglavi tjedan, dok su partneri projekta neumorno radili. Bilo je zadovoljstvo organizirati ovakvu vrstu natjecanja i već danas počinju pripreme za sljedeće ICDC natjecanje”, rekao je voditelj studija dizajna na Visokom učilištu Algebra Siniša Bogdanović.

Inspiracija za mlade

Retail Marketing Manager iz adidas, Ivana Vukušić, rekla je da su počašćeni što su mogli sudjelovati u projektu s mladim kreativcima.

„Sva četiri tima su iznijela izvrsne prijedloge i rješenja te su njihovi koncepti bili vrlo zanimljivi, no morali smo odabrati najbolji. Bilo je vrlo zanimljivo vidjeti kako generacije koje dolaze razmišljaju o održivosti, ali i o našem brendu. Ovo iskustvo nam je pokazalo kako je sjajno inspirirati druge, ali i biti inspiriran nekim novim kreativama i razmišljanjima i nadamo se da će biti još prilika za slične zajedničke projekte. Sveučilište Hanze i Algebra bili su izvrsni partneri u ovom natjecanju“, komentirala je Vukušić.

Nicolette Wever i Harro Leupen, predavači sa Sveučilišta Hanze i mentori nizozemskih studenata zadovoljni su hackathonom i projektima studenata. Visoko učilište Algebra i Sveučilište Hanze pokrenuli su ovo natjecanje sa željom da ono postane redovito i da se u narednim godinama širi i raste, uz uključenje timova s drugih visokih učilišta i sveučilišta.

Zadovoljna je i kreativna agencija DIVISION 4 VISION koja je sudjelovala u projektu, ali i mentorica hrvatskih timova Anamarija Karlović.

“Ovakva vrsta natjecanja definitivno je ostavila značajan utjecaj na stjecanje iskustva, rad u grupama te kreativni razvoj natjecatelja. Svaki od timova pokazao je zavidnu doz posvećenosti i truda što je rezultiralo inovativnim i dojmljivim rješenjima. Ovogodišnji hackathon obilježen je podizanjem svijesti o održivosti, originalnim idejama i novim poznanstvima te se nadam da će se i ostala natjecanja odnosno projekti razvijati u sličnom dinamičnom smjeru”, rekla je Karlović.

Dojmovi studenata

„Za mene je ovo bio jedan od najzanimljivijih tjedana u životu. Posjetila sam Zagreb, grad u kojem nikad dosad nisam bila, te sam s devet drugih studenata radila na projektu za jedan od najvećih sportskih brendova u svijetu. Mnogo sam naučila radeći na projektu, uključujući i koliko je važno imati dobar storytelling te kako brzo donositi odluke u timu“, rekla je Yvanka iz pobjedničkog tima „The Great 5“.

Član tima Kaktus Algebra, Dinko Palsini, rekao je da im se sviđa što su iz prve ruke mogli vidjeti kako kreativni proces izgleda u profesionalnom okruženju.

“Bilo je zanimljivo vidjeti kako neki od pojedinaca koji nisu direktno uključeni u struku vizualne komunikacije doživljavaju naš poziv. Ovakvo iskustvo definitivno baca novo svjetlo na struku i dalje širu sliku za studente koji žele vidjeti što ih čeka jednom kada počnu raditi za prave klijente“, rekao je Palsini.

Komentirajte prvi

New Report

Close