Nakon što je postalo jasno da će situacija s koronavirusom srezati turistički promet u predsezoni na cijelom Mediteranu, pad rezervacija za ljetnu sezonu krenuo se odražavati na cjenovnu politiku iznajmljivača koji goste žele privući nižim cijenama i tako osigurati popunjenost. Takvi su potezi jako nepromišljeni i neće imati željeni učinak, upozoravaju sugovornici Poslovnog dnevnika, i dodaju da trenutno nikakav marketing ne može privući goste. Pričali smo s njima jučer, kada je i u Hrvatskoj ponovljena preporuka da se do daljnjega odgode svi okupljanja na kojima sudjeluje više od 1000 ljudi
Nada u last minute
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu