Kako bi Hrvatska uspjela ostvariti planirani ubrzani gospodarski razvoj neophodno je ostvariti povećanje udjela visokoobrazovanih stručnjaka praktičara u odnosu na ukupan broj fakultetski obrazovanih građana Hrvatske, istaknuto je prekjučer u Zagrebu na okruglom stolu “Važnost stručnih studija za gospodarski razvoj – iskustva Njemačke i Hrvatske”. Na skupu su sudjelovali dekani poslovnih učilišta i veleučilišta te veleposlanik Savezne Republike Njemačke Hans Jochen Peters. Prema njemačkim iskustvima, diplomanti stručnih studija odmah nakon završetka studija nalaze posao u privredi. Sudionici rasprave upozorili su na činjenicu da u našoj zemlji udio zastupljenosti studenata stručnih studija u ukupnom broju hrvatskih studenata iznosi 30 posto, dok u Finskoj taj broj iznosi 50 posto. Mi na stručnim studijima želimo dati znanja koja su potrebna da naši poduzetnici budu konkurentni u uvjetima ulaska u EU”, rekao je Dražen Kalogjera, zamjenik predsjednika Upravnog vijeća visokog učilišta VERN. Nastavnica na Zagrebačkoj školi ekonomije i menadžmenta Ljerka Mintas Hodak upozorila je na problem potpune odvojenosti stručnih i sveučilišnih studija, pri čemu su stručni uvelike marginalizirani, što je prema njezinim riječima loše jer upravo oni potiču na konkurentnost i kvalitetu.
Kako bi Hrvatska uspjela ostvariti planirani ubrzani gospodarski razvoj neophodno je ostvariti povećanje udjela visokoobrazovanih stručnjaka praktičara u odnosu na ukupan broj fakultetski obrazovanih građana Hrvatske, istaknuto je prekjučer u Zagrebu na okruglom stolu “Važnost stručnih studija za gospodarski razvoj – iskustva Njemačke i Hrvatske”. Na skupu su sudjelovali dekani poslovnih učilišta i veleučilišta te veleposlanik Savezne Republike Njemačke Hans Jochen Peters. Prema njemačkim iskustvima, diplomanti stručnih studija odmah nakon završetka studija nalaze posao u privredi. Sudionici rasprave upozorili su na činjenicu da u našoj zemlji udio zastupljenosti studenata stručnih studija u ukupnom broju hrvatskih studenata iznosi 30 posto, dok u Finskoj taj broj iznosi 50 posto. Mi na stručnim studijima želimo dati znanja koja su potrebna da naši poduzetnici budu konkurentni u uvjetima ulaska u EU”, rekao je Dražen Kalogjera, zamjenik predsjednika Upravnog vijeća visokog učilišta VERN. Nastavnica na Zagrebačkoj školi ekonomije i menadžmenta Ljerka Mintas Hodak upozorila je na problem potpune odvojenosti stručnih i sveučilišnih studija, pri čemu su stručni uvelike marginalizirani, što je prema njezinim riječima loše jer upravo oni potiču na konkurentnost i kvalitetu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu