HŽ Putnički promet krajem prošle godine raspisao je međunarodni natječaj za čak 44 nova vlaka. Željeznice više neće biti hospicij, rekao je ministar prometa Siniša Hajdaš Dončić pravdajući tu 220 milijuna eura vrijednu investiciju pred novinarima. Otvoreno je tada i priznao kako očekuje da će se na natječaj javiti hrvatska industrija, odnosno tada već posrnuli Gredelj i/ili Končar koji je već radio vlakove.
I doista, kako je u tom trenutku državni Gredelj već bio nadomak predstečajne nagodbe i samostalno se nije ni mogao javiti, u igru je kao kolovođa uskočio Končar i tako je nastao 'hrvatski konzorcij'.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.ma koji k Europska komisija ima pravo propitivati kome ćemo mi dati graditi vlakove?! I onda još ucjenjivati da ako Siemens dobije svoj dio kolača, onda može sve!
Pozdravimo se s neovisnošću.
Najbolje je kupiti nagibne vlakove, proizvođač i kupac imaju uhodane kanale za uplatu provizije. Sve isto kao prošli put. Ne mijenjaj konja koji pobjeđuje.
Uključite se u raspravu