Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Najam poslovnog prostora u Ilici iznosi 873 eura. Cijena najma u ulici Kneza Mihailova u Beogradu čak 989 eura

Autor: Marija Crnjak
08. prosinac 2022. u 06:11
Podijeli članak —
Cijene najma prostora u Ilici u prosjeku iznosi 873 eura i niža je 6 posto nego prije pandemije/J. Galoić/PIXSELL

Pad cijena najma u Hrvatskoj nešto je manji u odnosu na europski prosjek, u Europi su najamnine trenutačno 8 posto manje nego prije pandemije.

Na zagrebačkoj Ilici, koja je ujedno najprometnija trgovačka ulica u gradu, pa tako i najskuplja za najam maloprodajnih trgovina, prosječna godišnja najamnina lokala nakon pandemije iznosi 873 eura po četvornom metru i niža je za 6 posto u odnosu na godinu prije pandemije.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

To je čak 24 puta manje od najamnine u najskupljoj ulici na svijetu u ovoj godini, njujorškoj 5. Aveniji, gdje je renta čak porasla u odnosu na predpandemijsko razdoblje za 14 posto.

Na zagrebačkoj Ilici, koja je ujedno najprometnija trgovačka ulica u gradu, pa tako i najskuplja za najam maloprodajnih trgovina, prosječna godišnja najamnina lokala nakon pandemije iznosi 873 eura po četvornom metru i niža je za 6 posto u odnosu na godinu prije pandemije.

To je čak 24 puta manje od najamnine u najskupljoj ulici na svijetu u ovoj godini, njujorškoj 5. Aveniji, gdje je renta čak porasla u odnosu na predpandemijsko razdoblje za 14 posto.

Čopova ulica u Ljubljani sa 700 eura najma po kvadratu odmah je iza Ilice, a najam trgovina u Knez Mihailovoj u Beogradu iznosi 989 eura i također je manji za 6 posto u odnosu na 2019. godinu, pokazala je analiza cijena najma maloprodajnih lokala u 47 gradova svijeta, u globalnom Izvješću konzultantske kuće Cushman & Wakefield.

Ova je analiza tim zanimljivija, kažu autori, jer pokazuje da se potražnja za lokalima nakon pandemije stabilizira, unatoč tome što su već prije 2020. godine trgovine naginjale prema zatvaranju fizičkih lokala uslijed jačanja online šopinga.

Analiza maloprodaje pokazala je da trgovci znaju da si ne mogu priuštiti stagnaciju, a bilo da smanjuju broj zaposlenih, isprobavaju nove formate ili mijenjanje lokacija, mnogi brendovi su aktivni u repozicioniranju za budućnost.

U EMEA regiji tijekom posljednjih 18 mjeseci, 75 posto transakcija u maloprodaji koje je zastupao Cushman & Wakefield bili su novi ugovori o najmu, a mnogi se trude zauzeti najbolje lokacije.

Pad cijena najma u Hrvatskoj nešto je manji u odnisu na europski prosjek, u Europi su najamnine trenutačno 8 posto manje nego prije pandemije, a oporavak je usporen i zbog gospodarskih posljedica invazije na Ukrajinu.

Autor: Marija Crnjak
08. prosinac 2022. u 06:11
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close