Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Smještaj i upola jeftiniji za one koji se u listopadu zateknu u Hrvatskoj

Autor: Marija Crnjak
14. rujan 2021. u 07:06
Podijeli članak —
Uvaženi su prijedlozi korisnika i pružatelja turističkih usluga/MIRANDA ČIKOTIĆ/PIXSELL

‘Mjesec hrvatskog turizma’ je akcija HTZ-a i Ministarstva turizma, a slijedi i drugi val kampanje ‘Doživi domaće’.

Listopad će ove godine biti “Mjesec hrvatskog turizma” u sklopu čega će se hrvatskim građanima i stranim turistima koji se tada zateknu u Hrvatskoj omogućiti do 50 posto povoljniji boravak i korištenje turističke ponude i usluga u cijeloj zemlji, najavio je u ponedjeljak direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Kristjan Staničić.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Taj je zajednički projekt Ministarstva turizma i sporta i HTZ-a trenutno u fazi pripreme, najavljuje Staničić, podsjećajući na vrlo dobre rezultate prošlogodišnjeg projekta “Tjedan odmora vrijedan”, kojemu je “Mjesec hrvatskog turizma” svojevrsna nadogradnja.

Listopad će ove godine biti “Mjesec hrvatskog turizma” u sklopu čega će se hrvatskim građanima i stranim turistima koji se tada zateknu u Hrvatskoj omogućiti do 50 posto povoljniji boravak i korištenje turističke ponude i usluga u cijeloj zemlji, najavio je u ponedjeljak direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Kristjan Staničić.

Taj je zajednički projekt Ministarstva turizma i sporta i HTZ-a trenutno u fazi pripreme, najavljuje Staničić, podsjećajući na vrlo dobre rezultate prošlogodišnjeg projekta “Tjedan odmora vrijedan”, kojemu je “Mjesec hrvatskog turizma” svojevrsna nadogradnja.

“Motivirani željom da produžimo sezonu što je moguće više, ali i uvažavajući prijedloge korisnika s jedne i pružatelje usluga s druge strane, odlučili smo, zajedno s Ministarstvom turizma i sporta kroz cijeli listopad omogućiti do 50 posto povoljniji boravak domaćim i stranim turistima.

Tijekom konzumacija usluga važno će biti pridržavati se propisanih epidemioloških mjera koje će tada biti na snazi i ponašati se odgovorno”, naglašava Staničić.

Za jesen najavljuje i drugi val kampanje za domaće turiste “Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!”, koja je pokrenuta ove godine s ciljem poticanja domaćeg turističkog prometa kroz upoznavanje ruralnih destinacija.

“U drugom valu te kampanje promovirat ćemo dodatna četiri tematska destinacijska videa, koji su u izradi, i kojima će se nastojati približiti ruralna turistička ponuda, a u tijeku je i kampanja za domaće turiste posvećena cikloturizmu “Bicikliraj, istraži i uživaj!” i fokusiranu na EuroVelo 8 rutu, koja kao dio EU projekta obuhvaća cijelu hrvatsku obalu, od Istre do Dubrovnika”, kaže Staničić.

Autor: Marija Crnjak
14. rujan 2021. u 07:06
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close