Turistički slogan "Hrvatska, Mediteran kakav je nekad bio" od iduće godine postaje prošlost. S kojih nekoliko riječi će se turiste ubuduće uvjeravati da je Lijepa naša najbolji izbor, znat će se krajem godine, do kada bi trebao biti osmišljen cijeli paket svježih i modernijih promidžbeno-marketinških alata, piše Večernji list.
Opseg promjena i detalje zacrtat će Strateški marketinški plan za razdoblje 2014.-2020., koji će biti spreman potkraj ljeta. Međunarodni natječaj za autore tog dokumenta otvoren je još svega nekoliko dana, a Glavni ured Hrvatske turističke zajednice za taj je posao rezervirao četiri milijuna kuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu