Hrvatska pošta u srijedu je od zagrebačkih studenata dobila niz sjajnih ideja za novu promotivnu kampanju Paketomata, njihove usluge koja pojednostavljuje život brojnim korisnicima, a posebno mlađim i aktivnijim generacijama.
No, najbolje rješenje, čiji će se dijelovi ujedno iskoristiti u narednim marketinškim aktivnostima Hrvatske pošte, potpisuju Dominik Stašćik, Borna Antolić i Blaž Basar, studenti Zagrebačke škole ekonomije i managementa, koji su uz podršku svojih mentora, Matee Hanžek i Mateja Nakića, osvojili prvu nagradu na natječaju Paketomat.










Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu