“Dosadašnji tijek ove turističke godine možemo ocijeniti vrlo dobrim, posebice nakon dvije zaista sjajne sezone, koje su se, budimo iskreni, dogodile i na krilima ‘covid godina’ kada su bliže destinacije poput Hrvatske bile tražene značajno više u odnosu na ‘normalne godine’. Sada je ova godina ‘stvarnosti’ za naš turizam, na koju se zaista može primijeniti krilatica ‘kako siješ, tako ćeš i žeti’, što najbolje pokazuju ostvareni rezultati do sada u sezoni”, ističe na upit Hine Ostojić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu