Kako su potvrdili iz Hrvatske turističke zajednice za Poslovni.hr, za izradu „Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma za razdoblje 2022. do 2026.“ odabrana je, od strane Skupštine HTZ-a, zajednica ponuditelja koju čine: španjolska tvrtka T.H.R. Asesores en turismo, hoteleria y recreacion, S.A. i Horwath i Horwath Consulting Zagreb d.o.o. i Millenium promocija d.o.o.
Ponuđena cijena iznosi 3.480.000,00 kuna bez uključenog PDV-a, a HTZ s odabranim ponuditeljem treba pristupiti sklapanju ugovora o provedbi projekta, u skladu s natječajem ponuđenom cijenom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu