Sam zakon uređuje dva porezna oblika – posebni porez na motorna vozila (trošarine) i posebni porez na stjecanje rabljenih motornih vozila.
Slijedom izmjena, trošarina na stjecanje rabljenih vozila, zamjenjuje se upravnom pristojbom koja će se plaćati kod registracije, a koja će od 1. siječnja 2018. biti 50 posto niža u odnosu na sadašnju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Naredila Merkelica i ekipa da pokupujemo njihov otpad, pa kad se za par godina i kod nas uvede taj zakon kao i kod njih, onda nek se mi bakćemo s njihovim autima. Lijepo..
sve dok Slavonci nr prestanu da pale strništa i rafinerije zagađivati okolinu nevidim problem s CO2 koji curi iz uveženih polovnjaka iz Njemačke- iz kojij je i do sada curilo..samo se nije tobože znalo. Nije li čudno da cijelu aferu oko VW-a ne napada konkurencija iz F, I i GB..zašto? jer su i oni muljali samo nisu dolijali kao švabe. Ja se nebojim njih već više prodavača-prevaranata koji skidaju kilometre, špahtlaju blatobrane karamboliranim vozilima i prodaju ih kao “izvanredne”. Ovog se treba bojati više nego ičega (pogledaj video pod naslovom “Vijesti iz komšiluka”…http://carcheck.report/hr/autosavjetnik/
….trebali ste još dati i subvencije za TERETNA, POSLOVNA I EKONOMSKA VOZILA……i tako
malo potaknuti tranzit, trgovinu, i smanjiti troškove distribucije roba ….
Zašto odmah zaonom ne odrede isključivu nabavku Njemačkih auta ?
Po nalogu Njemačke najprije uvodimo CO2 kao glavni parametar troška uvoza, a sada kada se Njemačka rješava vozila viskokih CO2 mi to hitno brišemo iz zakona kako bi ih uvezli.
Pa uvedite porez za potporu Njemačkoj auto industriji
Uključite se u raspravu