Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Hrvatske i Slovenske želježnice surađuju na poboljšanju usluga i širenja ponude

Autor: Poslovni dnevnik
13. veljača 2020. u 15:12
Podijeli članak —
Između RH i Slovenije 14 željezničkih linija/BORNA FILIĆ/PIX

HŽ PP i SŽ Potniški promet surađuju na EU projektu poboljšanja usluge i širenja ponude međunarodnih željezničkih linija, vrijednom 2,8 milijuna eura.

HŽ Putnički prijevoz i Slovenske željeznice SŽ Potniški promet potpisali su u srijedu u Zagrebu sporazum o poboljšanju usluge u međunarodnim vlakovima između Hrvatske i Slovenije.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Cilj je unapređenje željezničkog prijevoza, u sklopu EU projekta Connect2CE vrijednog 2,8 milijuna eura. Sporazum su potpisali predsjednik Uprave HŽ Putničkog prijevoza Željko Ukić i direktorica SŽ Potniškog prometa Darja Kocjan.

HŽ Putnički prijevoz i Slovenske željeznice SŽ Potniški promet potpisali su u srijedu u Zagrebu sporazum o poboljšanju usluge u međunarodnim vlakovima između Hrvatske i Slovenije.

Cilj je unapređenje željezničkog prijevoza, u sklopu EU projekta Connect2CE vrijednog 2,8 milijuna eura. Sporazum su potpisali predsjednik Uprave HŽ Putničkog prijevoza Željko Ukić i direktorica SŽ Potniškog prometa Darja Kocjan.

Cilj projekta, istaknuo je Ukić, je unaprjeđenje sustava planiranja i poticanje koordinacije regionalnih sustava javnog prijevoza, radi jačanja suradnje i bolje povezanosti.

“Željeznički putnički prijevoznici obvezuju se promovirati strateško partnerstvo i raditi na poboljšanju usluge u vlakovima na relaciji Hrvatska-Slovenija, tj. Zagreb-Ljubljana u cilju povećanja broja putnika i prihoda”, rekao je.

Između Hrvatske i Slovenije vozi oko 14 linija, a lani je njima prevezeno nešto više od 130.000 putnika. Ukić vjeruje da će se uvoditi nove ponude usluge, a radi povećanja broja putnika i kvalitetnije ponude.

Sporazumom su definirane mjere kojima je moguće to ostvariti – prodaja on-line karata u međunarodnom prometu, uvođenje ugostiteljske usluge, promocija posebnih ponuda i uvođenje posebnih karata.

Autor: Poslovni dnevnik
13. veljača 2020. u 15:12
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close