Ovo je partnerstvo uspješna kombinacija Franckovih stručnih znanja o preferencijama regionalnih potrošača, hrvatske proizvodnje, domaćih sirovina i distribucije te Intersnackovog iskustva i kompetencija u snack poslovanju na europskom tržištu. Naše projekcije govore da će novoosnovana kompanija rasti brže od cjelokupnog snack tržišta u regiji, kaže Ivan Artuković, član Uprave Francka za lanac opskrbe, koji je ovih dana dugogodišnju suradnju s njemačkim Intersnackom okrunio strateškom "joint venture" tvrtkom Adria Snack Company.
Zna li se da je Intersnack vodeći proizvođač grickalica u Europi i vlasnik poznatih brendova Chio, Funny-Frisch, Pom-Bar i Kelly, koji mu godišnje donose oko 2,4 milijarde eura prihoda, a Franck s Čipi Čipsom, Kroki Kroketom i Tip Topom neprikosnoveni hrvatski lider i među vodećima u regiji, reklo bi se da je udruženim kompanijama u kategoriji snacka u budućnosti samo nebo granica. S Ivanom Artukovićem razgovaramo o daljim planovima Francka i kćerinskog mu Adria Snacka koji u Hrvatskoj trenutačno u svim asortimanima zauzimaju čak 130 kilometara polica trgovina u maloprodaji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Franck je u tezoj banani.padaju na trzistu ,za koju godinu ce biti nebitni i u kavi i u snacku. Da im nema todorica bili bi u predstecajnoj.
Uključite se u raspravu