Neće svih 60 blagajnika dobiti otkaz u HAC ONC-u nakon što im je utvrđeno da su uzimali novac i druge nepravilnosti.
Iz Uprave 24 sata saznaje da među njima ima onih koji su imali samo nekoliko kuna viška, ali i onih koji su već desetke puta bili prijavljeni za nepravilnosti u radu, ali nisu imali nikakve sankcije. Rekorder u tvrtki je imao 197 puta utvrđene nepravilnosti, viškove i uzimanje novca, ali još radi. Tko će dobiti otkaz, a tko opomene ili blaže sankcije, predložit će disciplinsko povjerenstvo.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.čovjek je očito “živa enciklopedija” o pljačkanju u HAC-u, te ga se nitko ne usudi “otvoriti”
Problem s koncesionarima je lako rijesiti, jer im ionako drzava garantira minimalni promet. Znaci, svi se kilometri autocesta zbroje i proporcionalno udjelu u kilometrazi novac dijeli. Osim sto bi se trebalo uvesti vignette, trebalo bi i preispitati mogucnosti, na koji nacin bi autoceste i drzavne ceste mogle pozitivno poslovati. Moje misljenje je, da se vignette MORAJU uvesti za autoceste i drzavne ceste, u paketu. S time da bi hrvatski vlasnici automobila placali godisnju vignettu od cca. 100,00 €, a za strance bi trebalo uvesti razrede kao u Austriji. Osim toga trebalo bi fleksibirati sluzbe odrzavanja cesta, posebno u zimskim mjesecima. Zasto recimo nebi sezonski radnik, koji radi sest mjeseci na moru, cetiri ili pet mjeseci radio na odrzavanju cesta, u zimskim mjesecima? Nadalje, dali je potrebno da dugacki tuneli i van sezone imaju obje cijevi otvorene? I tu bi se moglo puno novaca ustedjeti na ventilaciji i osvjetljenju. A sto je najvaznije, trebalo bi preseliti headquoter HAC-a i HC iz Zagreba u neki manji grad, recimo Slunj ili Sibenik. Znaci HAC-u i HC-u bi trebalo najvise tisucu do tisucu i pol uposlenih. Sve ostalo bi se moglo obaviti sa sezonskim radnicima ili bi se posao obavljao kroz javne natjecaje. Siguran sam da bi se ovaj problem drzavne garanicje za trideset i pet milijardi kuna duga dviju kompanija, savjesnim poslovanjem mogao ukinuti.
>da blitzkrieg uvede vinjete
Fenomenalno. opet ta promasena tema.
Kako imamo 3 koncesionara kako bi to izveli? dajte malo objasnite operativno imajuci u vidu trenutacno stanje. kako bi recimo natjerali AZM da to uvedu kada su oni privatni? Ili tamo po vama nema guzvi?
na ljeto kada su kolone, gdje bi prebacivali prekrsitelje? na benzinske?
bravo!
Tko bi to na kraju radio kontrolu (MUP to ne radi zabadava!?) … koliko bi to kostalo?
najlakse je blickrigati bedastoce!
Cijeli tekst je napisan kao prijetnja suđenjima, tipa, ako nam date otkaz tuzit’ cemo vas i vjerojatno cete izgubiti parnicu i samim time novce. Sta je sada to postala drustveno korisna da ne kazem prihvatljiva aktivnost iz prometa gotovinom na naplati autocestarina uzimati lovu? Posebno ovaj koji je uzimao 1,7 EUR viska. Sta tome reci? Da je posebno bedast da ga se proziva za sta, dnevnu kavu for free? Ili da mu je moralnost na tako niskim granicama da si “osigurava” kavu na dan zabadava? Ne ulazeci u katastrofalnu nesposobnost Uprave da blitzkrieg uvede vinjete i rijesi mnoge probleme na taj nacin, neka se radnici na naplati cestarina zapitaju kako se oni osjecaju kada kradu – kao sposobni ili kao jadni?
Petar
Uključite se u raspravu